לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

Data Analyst Course

קורס Data Analyst עם התמחות ב-Business
ללמוד את הכלים המתקדמים ביותר לניתוח נתונים ולהפוך את הדאטה לתובנות עסקיות משמעותיות ברמת הביזנס.
לפרטים והרשמה
roni placeholder
Play

הכלים המתקדמים ביותר לניתוח נתונים. רק בג׳ולט.

קורס Data Analyst של ג׳ולט מלמד שיטות עבודה פרקטיות מהותיות לשוק התעסוקה ושוק ההייטק והסטארטאפים היום. בין היתר לדעת איפה למצוא את הנתונים, לבצע שליפה, לנתח, להביא תובנה עסקית ובסופו של דבר גם לדעת להציג את זה באופן ברור ומשכנע לחברי הצוות וההנהלה בחברה. 

צפו בסרטון המלא על הקורס >

למי הקורס מיועד?

לכל מי שרוצה להתמקצע בתחום ה-Data Analysis ולהיכנס לתפקיד משמעותי ואסטרטגי בהייטק. והנה כמה קריטריונים בכל זאת:

כהכשרה משלימה

בעלי ובעלות תואר ראשון רלוונטי אך ללא נסיון תעסוקתי בדאטה

מועמדים ומועמדות ללא תואר ראשון רלוונטי עם נכונות לעבור מבחן קבלה ואוריינטציה אנליטית

כהסבה מקצועית

עובדי ועובדות הייטק עם נכונות לעבור לתחום הדאטה

העוסקות והעוסקים בתחום הדאטה עם רצון לעבור להייטק

מחזורים קרובים
30 בנובמבר 2021
8 חודשים
בין השעות 18:00-21:30
שלישי וחמישי
65 מפגשים
עד 24 סטודנטים במחזור לימוד
SOLD OUT!
24 בינואר 2022
8 חודשים
בין השעות 18:00-21:30
ימי שני ורביעי
65 מפגשים
עד 24 סטודנטים במחזור לימוד
הרשמה לקורס דאטה אנליסט
מה לומדים?
לסילבוס המלא

לגדול עם ג’ולט

הבוגרים שלנו עובדים ב:

ממי לומדים?

ליאת נתנאל

Strategic Account Manager

ייצי טננבאום

Head of Product Marketing

nice

פריטהי סאנדרם

Vertical Marketing

לשם ברוש

Partnerships Manager

tik tok

פוסטים אחרונים

הבלוג שלנו
  • ppc-manager

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות…
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים…
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים…
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • מחקר מילות מפתח – טיפים שימושיים

    מנועי החיפוש האינטרנטיים (ובראשם גוגל) הם הכלי העיקרי בו משתמשים צרכנים כשהם מחפשים מוצר כלשהו. החיפוש נעשה על ידי שימוש במילות מפתח – המילים והמונחים השכיחים ביותר שאנשים כותבים בשאילתה…
    קראו עוד
  • מדריך: פרסום ממומן ב-YouTube

    YouTube הוא מהאתרים הפופולריים ביותר לשיתוף סרטוני וידאו, ומהווה את מנוע החיפוש השני הגדול בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים. יתכן ששמתם לב בעצמכם, לכך שמיליוני המשתמשים שנכנסים לאתר בכל…
    קראו עוד
  • קידום ממומן – כל מה שרצית לדעת

    קידום ממומן, הידוע בשם PPC – Pay per Click על שם המודל השכיח ביותר לשימוש בו, הוא שיטת שיווק בעזרתה מעלים את כמות התנועה (טראפיק, Traffic) הנכנסת לאתר הארגון ממנועי…
    קראו עוד
  • מה זה גוגל אנליטיקס ומה ניתן למדוד בעזרתו

    גוגל אנליטיקס הוא שירות אינטרנטי לניתוח נתונים, שמספק סטטיסטיקות וכלים ניתוחיים בסיסיים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש (Search Engine Optimization – SEO) והשגת מטרות שיווקיות. גוגל אנליטיקס הוא חינמי ומהווה חלק…
    קראו עוד
  • היתרונות בלימודי הייטק און ליין

    השנתיים האחרונות אילצו את העולם לאמץ התנהלות חדשה. ההכרח להישאר בבית ולנקוט בריחוק חברתי השפיע על האנושות באופנים ארוכי-טווח. אחת ההשפעות של מגפת הקורונה היתה הצורך לייצר פלטפורמה מיטיבה ללימודים…
    קראו עוד
  • 5 סיבות ללמוד הייטק

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן…
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד Social Media Manager

    סושיאל מדיה הוא תפקיד בעולם השיווק והמרקטינג. מנהלי מדיה חברתית מתמחים ברשתות חברתיות ומייצגים את הארגון בו הם עובדים ברשתות הרלוונטיות.
    קראו עוד
  • הסבה מקצועית לאימהות

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן…
    קראו עוד

שאלות נפוצות על קורס Data Analyst

  • בשנת 2018 דווח כי בכל יום נאספים בעולם 2.5 קווינטיליון בייטס של דאטה. קווינטיליון = 10 בחזקת 18. דמיינו מה זה אומר על כמות הנתונים שנאספת היום, ב-2021. כמויות הדאטה בעולם הן אינסופיות, ובאופן טבעי, הרוב המכריע של הדאטה אינו מעובד. לכן, הצורך באנליסטים שיעבדו את הדאטה רק עולה עם השנים. באופן ספציפי, הביקוש בישראל גבוה עוד יותר (ניתן למצוא יותר מאלף משרות פתוחות באתר לינקדאין, ויותר מחצי מהן לתפקיד ראשון). זאת משום שחברות רבות הונפקו בזמן האחרון או בדרכן להנפקה. כל החברות הללו זקוקות לאנליסטים שיעזרו לעשות אופטימיזציה ל-Funnel שלהן, לשפר את המוצר או את שירות הלקוחות.

  • כדי להיות אנליסט נתונים דרושים שלושה מאפיינים עיקריים. הראשון הוא סקרנות ורצון לחקור: אנליסטים הם פותרי בעיות, ודרושים לכך אנשים שאוהבים לרדת לשורש הבעיה, לגלות מה בדיוק גורם לה ולהבין באופן הגרעיני ביותר איך לפתור אותה. המאפיין השני הוא יסודיות והתמדה: אנליסטים מתמודדים עם כמויות עצומות של נתונים וה”חפירה” בהם עשויה להיראות סיזיפית מהצד. לעתים דרושות שעות של עבודה לסידור הנתונים באופן שבו יהיה אפשר להפיק מהם מידע שמיש. האנליסט צריך להיות מחויב למעבר על כלל הנתונים הרלוונטיים, לנבור בהם ולא לוותר, גם כשזו “עבודת נמלים”. המאפיין השלישי הוא רצון להשפיע: אנליסטים הם בעלי כוח השפעה של ממש על החברה והמוצר שלה. הם עוזרים לנווט את הארגון למקום של שיפור ומצוינות. הם מסייעים בקבלת החלטות משכילות וטובות. כלומר, מעבר להבנת נתונים, צריך להבין את הכוח של האנליסט, ולעשות בו את השימוש האופטימלי.

  • לדאטה אנליסט משכורת משתנה שעולה בהתאמה עם הניסיון. בתחום ה-Data Analyst שכר התחלתי עומד על 14-10 אלף ש”ח בחודש; ובדרג ניהולי יכול להגיע ל-32-25 אלף ש”ח בחודש. יש כמובן דרכים רבות להתפתח מתפקיד ה-Data Analyst. שכר העובדים משתנה בין התפקידים, ואם מעמיקים בידע התיאורטי ובתחומי ההתמחות, ניתן להגיע גם לשכר גבוה יותר. לדוגמה, במעבר לתחום Data Science מדאטה אנליסט, משכורת התפקיד ההתחלתי היא 22-18 אלף ש”ח בחודש.

  • בקורס Data Analyst מלמדים את מה שצריך כדי להתברג במשרה התחלתית, אך משם ניתן להתפתח ולהעמיק במקצוע רבות. הקריירה של אנליסט נתונים אינה מונוטונית, ויכולה לכלול מעבר בין תחומים, כמו גם כריית נתונים ממאגרים מתחדשים. מתפקיד ג’וניור ניתן להתפתח ולעלות בדרג ההיררכי, עד לעמידה בראש צוות אנליסטים. בנוסף, תפקיד האנליסט הוא נקודת כניסה לכל עולם הדאטה. ניתן להתפתח לתפקיד Data Developer: ייצור הדאטה בייסים, מי שעומד מאחורי ייצור חומר הגלם עצמו. תפקיד נוסף הוא Data Science: תחום שדורש לימודים תיאורטיים נוספים, כניסה למדעי הנתונים.

  • בסוף קורס Data Analyst אפשר להפוך לאנליסט ביג דאטה בכל תחום שחברות הייטק צריכות. בלימודי דאטה אנליסט נוגעים בכיוונים שונים, לדוגמה: Business Analyst מנתח נתונים סטטיסטיים בארגון כדי להחליט החלטות קריטיות בתכנון העסקי של החברה, הבנת ביצועי המחלקות, ניסוח אסטרטגיה, הצבת יעדים כלל-ארגוניים ועוד. Product Analyst מסייע בזיהוי צרכי המשתמשים, הלקוחות, כדי לתת להם מענה טוב יותר, לשפר את הפיצ’רים והנגישות של המוצר וגם את המוצר עצמו. בקורס אנליסט נתונים לומדים גם על הטייטל הכללי של דאטה אנליסט: תפקיד בו שולפים ומנתחים נתונים לצורך הסקת מסקנות. לומדים לחלץ נתונים ממקורות שונים באמצעות כלים טכנולוגיים, לנקות את הנתונים ולסנן אותם כדי לגלות מידע שיהיה שימושי לחברה.

  • דאטה אנליסט, או אנליסט נתונים, הוא מי שיודע לתרגם נתונים למסקנות, לצורך קבלת החלטות. דאטה אנליסט נקרא גם אנליסט ביג דאטה. העבודה היא עם כמות אדירה של נתונים שמתעדכנת בקצב מהיר. האנליסטים שולחים דו”חות אוטומטיים למקבלי ההחלטות ברמה היומיומית, מזהים מהנתונים טרנדים חדשים או תובנות מעניינות הקשורות במוצר ובעסק, מנהלים A/B Tests. בתוך תחום ניתוח הנתונים יש סוגים שונים של אנליסטים: Business Analyst, Product Analyst, Marketing Analyst. בכל תחום בעולם ההייטק ניתן לכרות מידע בדמות נתונים והשוק זקוק למומחים שיתרגמו אותו למסקנות.

  • לימודי דאטה אנליסט מתחילים מהמעטפת: מהי חברת הייטק, אילו מחלקות ותפקידים קיימים, ואיך תפקיד הדאטה אנליסט מתממשק איתם. לומדים אוריינטציה עסקית, הבנת מודלים עסקיים, שיווק ומכירות. המטרה היא שתרכשו הבנה כללית של התחום לפני שאתם צוללים להתמחות שלכם. לומדים עקרונות סטטיסטיים, A/B Testing. בהמשך קורס אנליסט נתונים לומדים את הכלים הטכניים בהם משתמשים: SQL, Excel, DB’s – כלומר מקבלים הכשרה בפועל של הפיכת נתונים מחומר גלם למידע ולתובנות. בנוסף, בקורס Data Analyst מלמדים את המיינדסט שדרוש לאנליסטים, שאילת השאלות המדויקות לצורף פתרון בעיות, באיזה מודל הכי כדאי להשתמש לניתוח המידע, ואיך להציג את המסקנות באופן שיסייע למקבלי ההחלטות.