לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

הנוסחה למסר שיווקי מנצח שכל קופירייטר חייב לשיווק דיגיטלי בהייטק

Jolt-logo-square
  • Jolt Team
  • 9 במרץ
  • 12 דקות
ווטסאפ
Whatsapp
ווטסאפ
אימייל
Email

לפני שנגלה לכם את הנוסחה למסר שיווקי מנצח, כמה פרסומות לדעתכם ראיתם בדרך למאמר זה? רמז: הרבה יותר ממה שנדמה לכם. היום, מסרים שיווקיים מופיעים כמעט בכל פינה באינטרנט: כשאנו מבלים ברשתות החברתיות, מריצים חיפוש מהיר בגוגל או קוראים כתבות באתרים אהובים. למרות שאין סטטיסטיקה מדויקת, בארה״ב מעריכים שאדם ממוצע נחשף ל-6,000-10,000 פרסומות בכל יום. כדי להצליח לכבוש לקוחות למרות התחרות, בנינו מדריך שיענה על השאלה מהו מסר שיווקי, יחשוף את הנוסחה לבניית מסר שיווקי מנצח ובסופו יכלול המלצה על קורס דיגיטל אונליין שיעזור לשדרג את כישורי השיווק שלכם לרמה של מקצוענים אמיתיים.

מהו מסר שיווקי?

מסר שיווקי הוא הליבה של התוכן הפרסומי; אלו הן מילים הקולעות ישירות לצרכים של הלקוחות ומניעות אותם לכיוון המטרות השיווקיות שלנו: רכישה, הגדלת מודעות, בניית תדמית חיובית, צפייה בסרטון, איסוף פרטים וכדומה. בימינו לא יעבוד רק לכתוב ״חיסול סוף עונה״ ולקוות שיקנו מאיתנו. קופירייטר מיומן יצליח לשלב את המסר השיווקי בתוכן באופן טבעי ומחושב ביותר, ללכוד את עיניהם וליבם של הקוראים בשניות בודדות ולעודד אותם לבצע פעולה כאן ועכשיו.

הנוסחה לכתיבת מסר שיווקי מנצח:

  1. להתחיל בבניית הצעת ערך מדויקת: ״הצעת הערך״ (Value Proposition) מסכמת את הסיבות בעקבותיהן הלקוח יחליט לבחור בהצעה שלכם על פני המתחרים (שימו לב: יש לבנות הצעת ערך נפרדת לכל מוצר או שירות ולכל סגמנט בקהל היעד):
  •  עסקה – בתור התחלה, עליכם להגדיר מה אתם מוכרים או מה ההצעה שלכם. זה הזמן לסכם את תכונות המוצר או השירות ומהו הפתרון שהם מספקים. לדוגמא: קורס שיווק דיגיטלי אונליין של ג׳ולט, מלמד את עקרונות השיווק הדיגיטלי, כישורי קריירה וסטארטאפ, ppc, שיווק מבוסס דאטה וקידום אורגני בו גם מקבלים הסמכה רשמית של מיקרוסופט, גוגל ופייסבוק.
  • לקוח – יש להגדיר את קהל היעד שלכם ולבנות ״פרסונת לקוח״ אליו תכוונו את מאמצי השיווק. מידע זה יעזור לכם לבנות מסר אישי יותר, אליו צרכנים מגיבים טוב יותר. לדוגמא: אם אתם מטרגטים אמהות שמבלות את רוב זמנן ביוטיוב, עליכם לרכז את מאמצי הפרסום שם. ממש לפני שתחליטו להריץ מודעות יוטיוב, אנו ממליצים לעבור על המדריך שלנו לפרסום ממומן ב-YouTube כדי להימנע מטעויות נפוצות והוצאות מיותרות.
  • תועלת ייחודית (USP) – עליכם לספק לקהל היעד ערך בכל אינטראקציה אתכם. לדוגמא: תפרסמו מדריך שימושי או מודעה למוצר ייחודי שפותר להם בעיה במקום הנכון ובזמן הנכון. בשביל שהלקוח יבין מה הוא יכול להרוויח מההצעה שלכם, עליכם יהיה להדגיש את היתרונות עבורו, היתרון התחרותי והחוזקות של המוצר או השירות שאתם מוכרים. 
  1. לעורר עניין: כתיבה שיווקית דורשת מכותב התוכן לספר סיפור שהקוראים יכולים להזדהות איתו, עם עלילה לא צפויה, שמסקרנת ומעודדת להמשיך לקרוא. כדי שזה יעבוד, מומלץ מאוד להימנע מטון מכירתי מדי שרק יבריח לקוחות ובמקום זאת לשלב את המסר השיווקי באופן אורגני בתוך תוכן שבטוח יעניין את הקורא.
  1. לשדר אמינות וסמכות: מסר שיווקי משכנע, מגובה במידע שיעזור ללקוח פוטנציאלי להתרשם מכם, להאמין להבטחות שלכם ולשדר סמכות. הדגישו מה מיוחד בכם, צרו מקרי בוחן (Case Studies) המבוססים על פרויקטים קודמים והוסיפו ביקורות של לקוחות באתר של העסק.
  1. לחשוב ״מינימליזם״: היום צרכנים מאופיינים בירידה בקשב וריכוז בגלל שהם רגילים לתוכן קצר. “Less Is More” הינו אחד המשפטים הפופולאריים ביותר בקרב פרסומאים ואנשי שיווק והוא מחזק את העובדה שקל יותר לזכור מסר שיווקי פשוט וקצר, ולכן הוא יהיה זה שיביא למעורבות גבוהה יותר מאשר הצעה שיווקית עמוסה במידע (לדוגמא: הסלוגן Just Do It של Nike).
  1. להניע לפעולה: אחרי כל הקופירייטינג הנהדר עליו עבדתם, עליכם לתת ללקוח הוראות מדויקות המסבירות איך עליו להתקדם. לדוגמא: אם המטרה שלכם היא טראפיק לאתר, צמד המילים ״הקליקו כאן״ ליד הלינק יעשה את העבודה. טיפ: כדי להכפיל את הסיכויים שהלקוח יתעניין דווקא בפרסום שלכם, הציעו הצעה אקסקלוסיבית או הנחה שאי אפשר לעמוד בפניה.

בסופו של עניין, מסר ממוצע הופך למסר שיווקי מנצח כשאתם יודעים למי אתם פונים, מה הם צריכים, יש לכם פתרון עם תועלת ייחודית ואתם מעוררים סקרנות. כך, תצליחו בקלות לכתוב מסרים שימשכו את הלקוחות הנכונים ולהגשים את כל המטרות והיעדים של העסק. אז, אם אתם מוכנים להפוך למאסטרים בכתיבה שיווקית בהייטק – קורס שיווק דיגיטלי אונליין של ג׳ולט הוא קורס הייטק מומלץ שנבנה על ידי אנשי מקצוע מובילים בהייטק, שיכין אתכם להיות הקופירייטר הכי חד בקלמר!

  • ppc-manager

    מה זה PPC? מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • 5 מקצועות ההייטק המבוקשים בשנת 2024

    מרגיש כאילו כל יום יש איזה שינוי טכנולוגי חדש, ועוד פלטפורמה מאיימת "לקחת את העבודה שלנו". האתרים המרכזיים מכריזים ש"הסוף של …", לתחום התורן, גורמים לבהלה, ואז אחרי כמה חודשים...
    קראו עוד
  • שיווק בלינקדאין

    היום שיווק דיגיטלי בפייסבוק הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק. עם 2.93 ביליון משתמשים חודשיים ברשת החברתית הגדולה בעולם, לא פלא שקידום ממומן בפייסבוק נמצא בראש הרשימה כשאנחנו מדברים...
    קראו עוד
  • שיווק דיגיטלי בפייסבוק: איך לבנות קמפיין מוצלח בפייסבוק?

    היום שיווק דיגיטלי בפייסבוק הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק. עם 2.93 ביליון משתמשים חודשיים ברשת החברתית הגדולה בעולם, לא פלא שקידום ממומן בפייסבוק נמצא בראש הרשימה כשאנחנו מדברים...
    קראו עוד
  • 5 טיפים לגיוס עובדי הייטק איכותיים שכל חברה צריכה להכיר

    אם חשבתם לרגע שגיוס עובדי הייטק לא שונה מתהליך הגיוס בתעשיות אחרות, אז יש לנו הפתעה בשבילכם. בתעשייה כל כך דינמית בה יש יותר ביקוש לעובדים מאשר היצע, כללי המשחק...
    קראו עוד
  • 3 כלים לניתוח נתונים שכל דאטה אנליסט מתחיל חייב להכיר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • קידום ממומן בפייסבוק: כל סוגי הקמפיינים בפייסבוק ואיך בוחרים את ״האחד״

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • אינסייד ג׳וב- איך להתקבל ליוניקורן שאתם רוצים לעבוד בו?

    איך תתקבלו לטאבולה, או לכל יוניקורן אחר בו אתם חולמים לעבוד? רועי דויטש, מנכ״ל ג׳ולט, בשיחה צפופה עם אורה אגוזי-ברזילי, VP Tech Operations at Taboola, על הנושא...
    קראו עוד
  • המדריך לחוזי עבודה בהייטק

    נכון לשנת 2021 חוזה עבודה בהייטק הוא לרוב מסמך באנגלית באורך כ-15 עמודים. להלן רשימה של מרכיביו העיקריים לצד הסבר קצר וכמובן שאלת השאלות - האם הם ברי מיקוח (המסמך...
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst / דאטה אנליסט

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים...
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • phone icon