הרשמה לניוזלטר

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור רביעי

    Jolt-logo-square
    • Jolt Team
    • 23 במאי
    • 12 דקות
    ווטסאפ
    Whatsapp
    ווטסאפ
    אימייל
    Email

    הי, כאן ליאור מ-Jolt. הגענו לשיעור האהוב עליי בקורס. כבר אני אספר לכם על מה הוא אבל קודם -בשיעור הקודם למדנו איך לעשות את הדברים הנכונים. כלומר, איך נשקיע בדברים שחשובים לנו באמת ונבין איפה להשקיע את הזמן והאנרגיות שלנו. בנוסף, למדנו למה המייל הוא לא חבר שלנו, במיוחד מוקדם בבוקר. והפעם נלמד…

    שיעור רביעי – איך לעשות יותר דברים בזמן שיש לנו?

    נתחיל משאלה פשוטה אך חשובה – מהם מבזבזי הזמן הגדולים שלנו? צפו בסרטון המלא כאן >

    כבר דיברנו על האי-מייל, אבל כמובן שיש עוד דברים שמפריעים לנו במהלך היום ולוקחים מאיתנו זמן יקר -פייסבוק, שלל הנוטיפיקציות בנייד שלנו, נטפליקס ועוד אינספור טכנולוגיות שנכנסו לחיינו בעשור האחרון שמסיטות את תשומת ליבנו וזמננו למקומות אחרים.
    ולא רק טכנולוגיות, מבזבז זמן גדול הוא אנשים אחרים שמוציאים אותנו מפוקוס. כן כן, כמו פעם לפני הפלאפונים. מה ליאור, אתה לא אוהב אנשים? מה הקטע שלך? לא, זה לא העניין.
    תבינו – יש את מה שקוראים לו באנגלית שהיא עברית שהיא אנגלית – הסווי’צינג קוסט. סוויצ’ינג וואט??סוויצינג קוסט הוא המחיר שאנחנו משלמים כשאנחנו עוברים ממשימה אחת למשימה שנייה. דמיינו שאתם בפוקוס שיא, עובדים וכותבים בשצף קצף מאמר לבלוג של החברה בה אתם עובדים. אני אומר לכם, לא ידעתם זרימה כזו מאז שזרמתם בפעם האחרונה למימדיון בשנות ה-90 המתקמבקות.
    פתאום מגיע עידו ושואל אתכם שאלה קטנה ולא חשובה מידי – מתי תסיימו לכתוב כי החברה רוצים לנסוע לחמת גדר. בום – יצאתם מזה. הייתה לכם מוזה, השראה, הייתם ב-flow מה שנקרא. ואז עידו. וחמת גדר. וריח של גופרית.אתם מבינים, אנחנו חיים בסביבה מרובת הפרעות פוקוס. כשפונים אלינו ומסיטים את תשומת הלב שלנו מהדבר בו אנחנו מרוכזים באותו הרגע אנחנו מאבדים את “זה” צ’יק ומהר.
    מחקרים מראים, שכשאנחנו משוטטים בין משימות, מפנים מבט לנוטיפיקציה שקפצה לנו ולאחר מכן מנסים לחזור למשימה שלנו, יכול לקחת לנו עד 20 דקות כדי לחזור לאותו הפוקוס. 20 דקות זה הרבה זמן בכדור הארץ.

     המשימות שלנו מתחלקות ל-2 סוגי משימות –

    1.משימות של makers

    2. משימות של manages

    משימות של מייקרים, הן משימות שאנחנו צריכים בשבילן פוקוס. למשל – לכתוב מאמר בבלוג, להלחין מוזיקה, לעבוד על אסטרטגיית התוכן, לעצב את האתר וכו’.
    לעומת זאת, משימות של Managers הן משימות מהסוג של ניהול שוטף כמו – לענות לאי מיילים, הודעות בפייסבוק. הדברים הכיפיים.
    למזלנו, משימות Managers לא דורשות מאיתנו את אותו הריכוז כמו משימות מסוג Makers ולכן אנחנו יכולים לנוע בין המשימות בצורה יותר מהירה, גם אם דעתנו מוסחת.
    אבל כשאתם בזמן היצרני שלכם, אל תתנו לאף אחד להפריע לכם בזמן היקר הזה.

    אז איך אפשר לשמור על הפוקוס?

    הרבה שואלים אותי איך אפשר להתמודד עם דחיינות ואיך ליצור לנו מרחב בו אנחנו מרוכזים במה שאנחנו צריכים לעשות?
    אני מציג בפניכם את שיטת פומודורו! כן כן, כמו הרוטב לפסטה. זה מאוד דומה רק בלי הריח של השום מהפה אחר כך.
    זה הולך ככה – אתם שמים טיימר ל-25 דקות עבודה שבהן אתם סופר מרוכזים בעבודה עצמה. הטיימר מצפצף? עברו 25 דקות ואתם זוכים ב- 5 דקות מנוחה. היופי הוא שבזמן הזה, אתם תיכנסו ל-zone, ויש סיכוי טוב שפשוט תמשיכו לעבוד ביעילות. מגניב? מגניב.

    התרגול שלכם –

    קחו את היום שלכם וחלקו אותו לזמן שבו אתם ב-Managers Time ולזמן שאתם ב-Makers Time.
    זכרו, בזמן היצרני שלכם, אל תתנו לאף אחד להפריע לכם! חוץ מלאמא כמובן.
    היעזרו בשיטת פומודורו כדי לעבוד בצורה יעילה יותר בה אתם מחלקים את הזמן שלכם לזמן יצרני ולזמן בו אתם נחים, משוטטים באינטרנט, או עונים לאימיילים.

    עד הפעם הבאה,
    ליאור מ-Jolt


    ppc-manager
    • מחקרי תפקיד
    • 13 ביוני
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    כל הפוסטים
    dm-webinar-placeholder
    • קריירה
    • 15 ביוני
    • 3 דקות דק׳

    ג’ולט וובינר – איך באמת נראה שיווק דיגיטלי בהייטק עם ליאור פרנקל ודורון דביר

    כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי בהייטק החל משכר, סוגי תפקידים, אפשרויות קידום, תנאי קבלה ואיך בכלל נכנסים לתחום
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 13 ביוני
    • 7 דק׳

    10 דברים שצריך לדעת כדי להיכנס לשיווק דיגיטלי בהייטק

    שיווק דיגיטלי הפך למקצוע מבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומסיבה טובה. להבדיל משיווק מסורתי, עבודה במחלקות שיווק דיגיטלי בהייטק תספק לכם תפקיד דינמי, משכורות גבוהות מהממוצע והרבה מרחב התפתחות עם מחלקות...
    כל הפוסטים
    ראיון טלפוני
    • קריירה
    • 10 ביוני
    • 5 דק׳

    ראיון טלפוני: כך תיצרו את הרושם הנכון

    7 טיפים מעולים שיעזרו לך להתכונן לראיון הטלפוני בהליך הגיוס להייטק
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שיעור שלישי
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שלישי

    חלק שלישי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שני
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שני

    חלק שני מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    frenkel time
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור ראשון

    חלק ראשון מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    שיווק דיגיטלי b2b
    • קריירה
    • 19 במאי
    • דק׳

    מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי B2B ל B2C

    כל חברת הייטק בתחילת דרכה ניצבת בפני השאלה - מהו האופן הנכון ביותר למכור את המוצר שלנו? התוכנית העסקית של כל חברת סטארט-אפ חדשה צריכה להתחשב בנתונים כמו התחרות הקיימת...
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 13 במאי
    • 10 דק׳

    מילון מושגים בהייטק

    מילון מושגים בסיסי עם מגוון מונחים טכנלוגיים וראשי תיבות שמשתמשים בהם בעולמות ההייטק והסטארטאפים בישראל שכל הייטקיסט צריך לדעת
    כל הפוסטים
    job-role-cs
    • מחקרי תפקיד
    • 12 במאי
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד – מה זה Customer Success Manager

    Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. מחקר התפקיד יציג את כל הדרכים להכנס לתפקיד הזה בהייטק, מפות קידום בתוך ארגונים ומה באמת...
    כל הפוסטים
    • מחקרי תפקיד
    • 9 במאי
    • 3 דקות דק׳

    פה זה להייטק – ליאור פרנקל ורותם בן שטרית בראיון על תפקיד ה-CS

    רותם בן שטרית, CSM בחברת Revuze, מספר לליאור פרנקל על התפקיד.
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 9 במאי
    • 7 דק׳

    הכינו את עצמכם: 8 השלבים של הליך המיון לעבודה בהייטק

    שקלתם להיכנס להייטק? התכוננו להליך מיון שונה ממה שאתם רגילים אליו מתעשיות אחרות. החל מסינון לפי פרופיל הלינקדאין שלכם ועד למבחנים מורכבים בתהליך בררני הנמשך בין חודש לשלושה חודשים.
    כל הפוסטים