הרשמה לניוזלטר

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שלישי

    Jolt-logo-square
    • Jolt Team
    • 23 במאי
    • 12 דקות
    ווטסאפ
    Whatsapp
    ווטסאפ
    אימייל
    Email

    הי, כאן ליאור מ-Jolt. ישש! הגענו לשיעור השלישי וזה אומר שמותר לנו לאכול היום גלידה.

    בכל מקרה, בשיעור הקודם למדנו למה אין לנו זמן, על הנעורים של ג’יי-זי וד”ר דרה וגם על שני חוקים בהתנהלות שלנו עם זמן – דחיינות וחוק פרקינסון.

    היום נלמד – איך לעשות את הדברים הנכונים *בשבילך*?

    שיעור שלישי – איך לעשות את הדברים הנכונים

    בשיעור הזה אני רוצה להתחיל בשאלות חשובות – למה בכלל כדאי לנו ללמוד ניהול זמן? וגם – מה הכוונה בכלל “לנהל את הזמן”? הרי בדרך כלל זה מרגיש כאילו הזמן הוא הבוס שלנו ולא להיפך.

    אנחנו פה לשנות את זה. איך? צפו בסרטון המלא כאן >

    צפיתם בסרטון? מעולה! ברגע שנלמד לנהל את הזמן שלנו נרוויח שני דברים עיקריים –
    נבין איך לעשות יותר משימות והרבה הרבה (הרבה) יותר חשוב – נלמד לעשות את הדברים הנכונים.
    וכשאני כותב “הדברים הנכונים”, אני מתכוון לדברים שנכונים לכם.

    בואו נדבר על זה קצת – מכירים את הכלי שאתם כל כך אוהבים – הדואר האלקטרוני?
    אז האי-מייל הוא בעצם הדרך של אנשים אחרים לקדם את מה שחשוב להם.

    לא לכם. מה זה אומר?

    מכירים את זה שאתם מתעוררים ואחד הדברים הראשונים שאתם עושים זה לפתוח את המייל שלכם ולבדוק אימיילים?
    להתחיל את היום עם אי מיילים זה אומר שלפני שאנחנו מארגנים את היום שלנו אנחנו נותנים העדפה ומטפלים בצרכים ובהעדפות של אנשים אחרים.

    אבל מי יטפל בכם? רק אתם.

    לכן הנה מה שאני מציע ועושה בעצמי בכל בוקר –

    לפני שאני פותח את המייל אני שואל את עצמי שאלה פשוטה –
    “ליאור, מה חשוב לך? מה הדברים החשובים שאתה רוצה שיקרו היום?”
    אני אפילו מגדיל לעשות וכותב את “רשימת הבוקר של ליאור” שבה אני כותב חמש משימות שאני רוצה שיקרו במהלך היום.

    אם בסוף היום הצלחתי לסיים שלוש מתוך חמשת המשימות האלו – אני מרוצה.

    עוד דבר סופר חשוב – להבין את סדרי העדיפויות שלכם.

    אני יודע, אני יודע, זה קשה. הרי יש הרבה דברים שחשובים לנו. משפחה, חברים, זוגיות, קריירה.
    אבל מה לעשות? יש לנו רק 24 שעות ביממה, ואנחנו צריכים להספיק לישון ולאכול גלידה.
    זה אומר שלא נספיק לעשות ולהשקיע בהכל כמו שהיינו רוצים.

    בקיצור, אתם צריכים להבין מה חשוב לכם, ומה חשוב לכם יותר.

    אגב – אתם יודעים מה לא כל כך חשוב? איפה אתם מנהלים את הזמן שלכם.
    זה למשל – לא כל כך משנה.

    כל הכלים האלו לניהול זמן? אפשר עד מחר לשחק איתם. בסופו של דבר, זה ממש לא משנה מה הכלי שבחרתם, כמו המשמעת שאתם צריכים כדי אשכרה להשתמש בו.

    יש כאלה, כמוני, שאוהבים לנהל את המשימות שלהם בקלנדר, כאלה שמעדיפים אפליקציות שונות לניהול משימות, ויש כאלה שאוהבים את השיטה הישנה והטובה של מחברת.

    ויש כאלו שאוהבים לבזבז את הזמן שלהם בלמצוא, להוריד, לנסות, ולשכוח מכלים דיגיטליים שונים לניהול זמן. בסופו של דבר, אלו רק כלים שיכולים לעזור לכם, אבל לא יגרמו לכם לנהל את הזמן.

    ועכשיו – לכיף האמיתי. התרגול שלכם –

    1. תעשו רשימה של הדברים שחשובים לכם. הדברים שאתם רוצים שיקרו היום, השבוע, בשבוע הבא, בחודש הבא, עוד שנה.

    2. דרגו את כל הרשימה שרשמתם בסעיף הראשון לפי סדר עדיפויות. אני יודע! זה ממש קשה. קשה…אבל אפשרי. לדרג את המשימות בסדר יורד יגרום לכם להרבה קונפליקטים. להתמודד עם השאלה – מה באמת יותר חשוב לכם?

    3. ועכשיו – זוכרים את טבלת ה״חשוב-דחוף״ מהשיעור הראשון? עכשיו אתם צריכים לקחת את כל המשימות שלכם לעתיד, ולהתחיל לשים אותן בתוך הטבלה.

    קשה? נכון. אבל שווה.

    אם תעשו את התרגול הזה, אני מבטיח לכם שאתם סופסוף תתחילו להרגיש התקדמות לעבר המשימות שחשובות לכם(!) ולא רק לשאר העולם.

    עד הפעם הבאה,
    ליאור מ-Jolt

    ppc-manager
    • מחקרי תפקיד
    • 13 ביוני
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    כל הפוסטים
    dm-webinar-placeholder
    • קריירה
    • 15 ביוני
    • 3 דקות דק׳

    ג’ולט וובינר – איך באמת נראה שיווק דיגיטלי בהייטק עם ליאור פרנקל ודורון דביר

    כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי בהייטק החל משכר, סוגי תפקידים, אפשרויות קידום, תנאי קבלה ואיך בכלל נכנסים לתחום
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 13 ביוני
    • 7 דק׳

    10 דברים שצריך לדעת כדי להיכנס לשיווק דיגיטלי בהייטק

    שיווק דיגיטלי הפך למקצוע מבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומסיבה טובה. להבדיל משיווק מסורתי, עבודה במחלקות שיווק דיגיטלי בהייטק תספק לכם תפקיד דינמי, משכורות גבוהות מהממוצע והרבה מרחב התפתחות עם מחלקות...
    כל הפוסטים
    ראיון טלפוני
    • קריירה
    • 10 ביוני
    • 5 דק׳

    ראיון טלפוני: כך תיצרו את הרושם הנכון

    7 טיפים מעולים שיעזרו לך להתכונן לראיון הטלפוני בהליך הגיוס להייטק
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור רביעי

    חלק רביעי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שני
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שני

    חלק שני מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    frenkel time
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור ראשון

    חלק ראשון מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    שיווק דיגיטלי b2b
    • קריירה
    • 19 במאי
    • דק׳

    מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי B2B ל B2C

    כל חברת הייטק בתחילת דרכה ניצבת בפני השאלה - מהו האופן הנכון ביותר למכור את המוצר שלנו? התוכנית העסקית של כל חברת סטארט-אפ חדשה צריכה להתחשב בנתונים כמו התחרות הקיימת...
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 13 במאי
    • 10 דק׳

    מילון מושגים בהייטק

    מילון מושגים בסיסי עם מגוון מונחים טכנלוגיים וראשי תיבות שמשתמשים בהם בעולמות ההייטק והסטארטאפים בישראל שכל הייטקיסט צריך לדעת
    כל הפוסטים
    job-role-cs
    • מחקרי תפקיד
    • 12 במאי
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד – מה זה Customer Success Manager

    Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. מחקר התפקיד יציג את כל הדרכים להכנס לתפקיד הזה בהייטק, מפות קידום בתוך ארגונים ומה באמת...
    כל הפוסטים
    • מחקרי תפקיד
    • 9 במאי
    • 3 דקות דק׳

    פה זה להייטק – ליאור פרנקל ורותם בן שטרית בראיון על תפקיד ה-CS

    רותם בן שטרית, CSM בחברת Revuze, מספר לליאור פרנקל על התפקיד.
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 9 במאי
    • 7 דק׳

    הכינו את עצמכם: 8 השלבים של הליך המיון לעבודה בהייטק

    שקלתם להיכנס להייטק? התכוננו להליך מיון שונה ממה שאתם רגילים אליו מתעשיות אחרות. החל מסינון לפי פרופיל הלינקדאין שלכם ועד למבחנים מורכבים בתהליך בררני הנמשך בין חודש לשלושה חודשים.
    כל הפוסטים