לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

מחקר תפקיד Marketing Analyst

Jolt-logo-square
  • Jolt Team
  • 2 באוגוסט
  • 12 דקות
ווטסאפ
Whatsapp
ווטסאפ
אימייל
Email

אנליסטים שיווקיים מסייעים לחברות וארגונים להחליט אילו מוצרים ושירותים למכור, לאילו לקוחות ובאיזה מחיר. הם מגיעים למסקנות באמצעות ניתוח ולימוד תנאי השוק, פעילויות המתחרים והתנהגות הצרכנים. עם הידע שנצבר במחקר שלהם, הם עוזרים לחברות לקבל החלטות מושכלות, ולפתח מוצרים ושירותים המתומחרים ומשווקים לקהלים המתאימים. כיום, יותר ויותר חברות עושות שימוש בידע הרב שהן אוספות על משתמשים כדי להתחקות אחר מגמות, לזהות הזדמנויות חדשות ולהבין אילו מוצרים אנשים באמת רוצים. בעזרת מידע חשוב זה, חברות יוצרות תוכניות שיווק ממוקדות, משכללות שיטות תמחור ומציעות מבצעים ללקוחות שונים. על מנת להגביר את מכירותיהן, חברות כיום מוכרחות לנצל את נתוני הצרכנים הקיימים שלהן, ולכן דרושים אנליסטים שיווקיים, שידעו למצוא ולפרש את המידע כראוי.

מהות התפקיד, אחריות, כלים

מה המשמעות של Marketing Analyst?

Marketing Analysts בוחנים ומנתחים נתונים כדי לספק תובנות לחברה לגבי המוצרים או השירותים שכדאי למכור, לאיזה קהל ובאיזה מחיר. הנתונים הרלוונטיים יכולים לכלול: גודל שוק, מגמות, קצב צמיחה, רווחיות, הזדמנויות, ערוצי הפצה וגורמי הצלחה מרכזיים בענף. אנליסטים שיווקיים חייבים להיות מסוגלים לזהות דפוסים בנתונים, כדי לקבל החלטות מושכלות. הם קובעים מה עבד בצורה מוצלחת יותר או פחות בקמפיינים שיווקיים קודמים, ומה יעבוד הכי טוב בעתיד. אנליסטים שיווקיים מנתחים את הנתונים המורכבים, כמו גם את פסיכולוגיית הלקוחות והתנהגותם כדי לבסס את המלצותיהם.

“זהו תפקיד ליבה בכל אחת מהרגליים של מאמצי המרקטינג וקיים גם ב-B2B וגם ב-B2C. הוא כולל הרבה היבטים: מחקר, הסקת מסקנות, מיתוג החברה, Value Prop (הצעת ערך), למידת מתחרים, מה החברה צריכה ואיך לענות על הצורך, הכתבת אסטרטגיה שיווקית של החברה – עם אילו חברות כדאי לעבוד? מה האתגרים של החברות האלה, איך לפתור להן אותם? קשר עם לקוחות, לפעמים זה מתקשר לפרודקט מרקטינג. מה כותבים על המוצרים? איך זה נראה? החלטה איפה לפרסם ואיך, מה המסר הכי נכון שיעבור.
“בחברות גדולות – יש בעלי תפקידים ייעודיים, הם יעסקו בשאלות של מסרים, שיווק המוצר, תחרותיות, ייצוב בשוק. מחקר. לתפקיד כזה אולי יהיו שמות נוספים, כמו PMM. התפקיד הקלאסי בחברה גדולה הוא מחקר והסקת מסקנות על מצב המוצר והחברה מול העולם. בחברות קטנות – נגיעה בהבאת לידים וטראפיק, הרצת קמפיינים ובדיקה שלהם. הבאת תובנות וגם ניסוי שלהן.”
ירון שגיב, Chief Marketing Officer ב-UVeye.

וריאנטים של Marketing Analyst

  • תפקיד Market Research: בשונה מאנליסט, תפקיד מחקר שוק מתמקד באיסוף משובים ותובנות באופן ישיר מלקוחות פוטנציאליים. מטרת העל של התפקיד היא לענות על שאלות אסטרטגיות סביב ניהול המותג, פיתוח מוצרים והבנת תפיסת הצרכנים. חוקרי שוק מבצעים מחקרים ייעודיים במטרה לזקק הערכות כנות וישירות מקהל היעד, ולהבחין במדויק בעמדות ובערכים שהצרכנים מבטאים. חוקרי שוק יכולים לשאול לקוחות באופן ישיר כל דבר שמסקרן אותם, ויתכן שיעבדו יחד עם אנליסטים במחקרים כדי לבחון היבטים כמותיים הקשורים למשתתפי המחקר. השילוב של תובנות איכותניות וכמותיות יאפשרו ל-Market Researchers לגבש תמונה הוליסטית יותר של הצרכנים ובכך לדייק את מאמצי השיווק והמסרים. 
    איך זה מתקשר לתפקיד Marketing Analyst?חברות הייטק וסטארט אפ החלו לעשות שימוש בדאטה, הרבה מעבר לניתוח נתוני מכירות ורווח כבעבר. הזמינות הכמעט אינסופית של המידע הקיים כיום, גרמה לעסקים להשתמש בו כדי להגביר את יעילות מאמצי השיווק, ולא רק למטרת שיפור טקטיקות מכירה. תפקיד אנליסט השיווק הוא לבחון את כל הנתונים המקוונים הרלוונטיים שנאספו ושולבו בפרופיל הצרכן. כלומר, ניתן אולי להתייחס ל-Market Research כסוג של מחקר ראשוני שנאסף ישירות מהמקור (הצרכן), ושמזקק מהצרכנים יותר חוויות אישיות; לעומת זאת, Marketing Analysis הוא סוג של מחקר משני שמסנתז נתונים הנשאבים ממספר מקורות ובכך מאפשר תמונה מבט מעמיקה על ההתנהגות והדפוסים המקוונים שהצרכנים לרוב אינם משתפים מילולית בסקרים וראיונות.
  • תפקיד Product Marketing Manager: מנהלי שיווק מוצר אחראים על מערך השיווק בהיבט מאקרו –  מיצוב, מסרים ומיתוג של מוצר. איסוף ועיבוד משובי הלקוחות, וניהול היבטים של קשרי לקוחות לאחר ההשקה. תחום האחריות כולל את כל התחנות שהלקוח עובר במהלך חייו כלקוח – משלב החשיפה הראשונית למוצר בקמפיין, דרך רכישת המוצר ולעיתים גם עד לאחר עזיבתו כלקוח מרוצה ושגריר נאמן של החברה. כלומר בניגוד לדעה הרווחת, ההתמקדות כאן אינה רק ב”המרת לקוח” (רכישת לקוח), אלא גם בווידוא שהלקוח ברמת מעורבות (Engagement) גבוהה עם המוצר, ואף שימור לקוחות (Retention). תפקיד זה מעט קשה להגדרה מדויקת, כיוון שהוא משתנה מחברה לחברה ובין מוצר למוצר. 

מדוע Marketing Analysts נחוצים בארגון?

בשנים האחרונות עולה הצורך באנליסטים טובים שיבצעו ניתוחי שיווק, בחברות הייטק וסטארט אפ. מנהלי קמפיינים שיווקיים זקוקים למדדים שונים, שיסייעו להם להבין את הערך שהם מקבלים תמורת ההוצאה השיווקית שלהם. פלטפורמות ניהול נתונים מורכבות (DMP) מסייעות לאנליסטים להסיק מסקנות מהמסה הגדולה של הנתונים, ולהציג את המידע באופן רלוונטי ומוכוון תוצאות. בשיווק מבוסס נתונים, מנהלי קמפיינים מחפשים ללא הרף את המדדים שיעזרו לחדד את האסטרטגיות, ונעזרים באנליסטים שיווקיים לצורך כך. 

אילו כלים נמצאים בשימוש רווח בקרב Marketing Analysts?

אנליסטים שיווקיים משתמשים במגוון כלי ניתוח (Marketing Analytics Tools), שהם למעשה תוכנות  שונות, המסייעות להם להבין את תקינות הקמפיינים שאותם הם בוחנים. הם עשויים לעקוב אחר מגוון מדדי מפתח כמו תעבורת אתרים (Website Traffic), צפיות בדפים, שיעורי קליקים ומדדים רבים אחרים, כדי להסיק מסקנות ולעדכן את מנהלי השיווק אילו פרקטיקות שיווק עובדות, אילו לא ומדוע. פרט לכך, חלק מהכלים הללו עשויים להציע ניתוח ממוקד של ערוצי שיווק ספציפיים כמו דוא”ל, מדיה חברתית, פרסום באנרים או בתוצאות חיפוש. לצד זה, קיימות פלטפורמות מורכבות יותר שמנתחות את  כל נתוני השיווק בצורה יותר הוליסטית. הצורך בסוגים שונים של כלי ניתוח שיווקי משתנה בהתאם לחברה ולאסטרטגיה השיווקית. 

להלן מספר דוגמאות לכלי ניתוח נפוצים: 

  • גוגל תג מנג’ר: (Google Tag Manager, או בקיצור GTM) מערכת תגים מבית גוגל שבאמצעותה ניתן להטמיע באתר כל תג (<Script>) שתרצו. משמשת ככלי לאיסוף והעברת המידע לפלטפורמות כגון אנליטיקס, גוגל Ads או פייסבוק. זהו כלי משלים וחיוני להבנת התנהגות המשתמשים.
  • גוגל אנליטיקס: מערכת ניטור שמאפשרת לקבל אינפורמציה על הביצועים בכל אתר או קמפיין דיגיטלי. ניתן לנטר באמצעותה קמפיינים בצורה פשוטה, וגם להגדיר דוחות בהתאמה אישית, תוך שימוש בשיטה של “Drag and Drop”. השיטה מאפשרת הצלבה בין מאגרי נתונים שונים.
  • גוגל דאטה סטודיו: (Google Data Studio) מאפשר להתחבר למגוון מקורות מידע במקביל, למשוך מהם מידע וליצור מהם דו”חות ולוחות בקרה מותאמים לצרכים האישיים של המשתמש. 
  • דאטורמה: (Datorama) פלטפורמת SaaS המעניקה לאנליסטים שיווקיים את היכולת לחבר את כל מקורות המידע שלהם לכדי מקור אחד, המאפשר ניתוח, דיווח וקבלת החלטות יעילות וטובות.
  • זאפייר: (Zapier) אחד מכלי האוטומציה המדוברים כיום בשוק, ומהווה חלוץ בתחום הנגשת עולם האוטומציה. באמצעותו ניתן לחבר בין אפליקציות או שירותים שונים, ע”י הגדרת טריגר ופעולה (או פעולות) שיתבצעו בעקבותיו, בלי צורך להשתמש בקוד.

איך נראית העבודה היומיומית של Marketing Analysts?

המטלות היומיות של Marketing Analysts יכולות להשתנות מחברה לחברה, בהתאם לצרכים ולמטרות הספציפיות של הארגון. להלן מספר דוגמאות: 

  • פגישות ייעוץ עם מרקטינג: אנליסטים עוזרים לצוות השיווק להחליט על אסטרטגיה לקמפיין עתידי. בפגישות הם עשויים לדון על קהלים פוטנציאליים, מדדי הצלחה (KPIs), אסטרטגיות ותקציב.
  • סקירת לוחות וזיהוי מגמות: אנליסטים מתחזקים באופן שוטף מספר לוחות אוטומטיים (Dashboards) עבור צוות השיווק. לוחות אלו כוללים נתונים דמוגרפיים, ביצועי שיווק, פילוח נתונים אזורי ומדדי שיווק נוספים. אנליסטים סוקרים את המידע הרלוונטי ושולחים עדכונים. 
  • ניתוח תוצאות קמפיינים: כשקמפיין שיווקי מסתיים, צוות המרקטינג יבקש ניתוח של התוצאות. לרוב, טקטיקות השיווק נמדדות במתכונת של בדיקה ובקרה (A/B Testing); כלומר, לקבוצת הבדיקה יוצא החומר השיווקי ולקבוצת הבקרה לא, כדי שהאנליסטים ישוו את ההתנהגות בין הקבוצות. 
  • הערכת החזר השקעה: תחום אחריות נוסף של אנליסטים מתמקד בחיזוי והערכת ה-ROI (החזר השקעה – Return of Investment) של קמפיין שיווקי מתוכנן, במטרה להבין אם קמפיין שווה את ההשקעה. על בסיס הערכה זו, לעיתים מושקעים מיליוני דולרים. האנליסטים יבחנו במסגרת ההערכה מדדים כמו פוטנציאל הגעה לקהלים, שיעור כמות הקלקות, חיזוי עלות השגת לקוח (Cost Per Acquisition). 
  • כתיבת תוכנית מדידה: בשלב גיבוש תוכנית לקמפיין שיווקי אנליסטים מציגים את תכנית המדידה שלהם לקמפיין (Measurement Plan). חלק זה בתכנית מציין לפרטי פרטים את מדדי ההצלחה האפשריים (KPIs) ויכלול גם מדדים משניים, מטרות, קהלי יעד, פריסה גיאוגרפית ועוד. 
  • שאילתות וניתוח סטטיסטי:  יום עבודה שגרתי של אנליסט כולל הרצת שאילתות ב-SQL כדי לשלוף מידע רלוונטי ממאגרי המידע השונים. כמו כן, ישתמשו בתוכנות לניתוח סטטיסטי (למשל R) כדי לאתר היבטים או משתמשים שונים של קמפיין, ולזהות מגמות ומכנים משותפים.
  • המרת נתונים והצגתם בפני לקוחות: לאחר שליפה ובחינה של נתונים הקשורים למוצר או קמפיין מסוים, אנליסטים צריכים גם להמיר את הנתונים המורכבים לגרפים מובנים, טבלאות ודו”חות שונים, במטרה להציג את הפרשנות שלהם באופן קוהרנטי, ללקוחות חיצוניים או למנהלים בתוך הארגון. 

כישורים, תכונות וניסיון

מהם הכישורים והתכונות הנדרשים מ-Marketing Analyst?

  • רקע רלוונטי או ידע אקדמי: מהות התפקיד היא ניתוח נתונים מורכבים ומתן מענה לבעיות, ולכן ישנה עדיפות מובהקת לבעלי תואר או רקע מקביל במתמטיקה, הנדסת תעשיה, סטטיסטיקה, ניהול מערכות נתונים או שיווק. 
  • כישורים אנליטיים: כאמור, Marketing Analysts עובדים באופן הדוק עם נתונים, ולכן היכולת לנתחם ולהסיק מהם מסקנות היא קריטית. יש דגש גדול על בקיאות גבוהה באקסל, הכרת תוכנות לניתוח סטטיסטי, SQL, ושימוש בכלי BI מתקדמים (Tableau/Looker).
  • יכולות תקשורת מעולות בעל פה ובכתב: אנליסטים שיווקיים  צריכים להעביר מסרים בצורה ברורה, להקשיב, להציג ולייעץ למקבלי החלטות באופן אקטיבי וקוהרנטי. על כתפיהם מונחת האחריות להצגה ופירוש של היבטים מורכבים, ומתן המלצות לייעול קמפיינים.
  • יכולות ניהול זמן וניהול פרויקטים: בלב תפקיד של ה-Marketing Analyst עומד ניהול הצלחתו של הקמפיין, המצריך ניתוח והסקת מסקנות מגורמים רבים, תיאום בין מחלקות שונות בחברה, מענה בזמן מינימלי לבעיות ועמידה ביעדי החברה. מכאן נגזרת החשיבות של ניהול זמן ופרויקטים.
  • יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה: לאחר ש-Marketing Analysts שלפו את הנתונים, ניתחה אותם ואיתרה מגמות, הם נדרשים להציע פתרונות שיפתרו את הבעיה מהשורש. אותו תהליך חשיבתי מצריך יצירתיות, פרואקטיביות וחשיבה מחוץ לקופסה. 

מהו הניסיון הנדרש מ-Marketing Analyst? 

תפקידי Marketing Analyst לרוב לא יהיו תפקידי כניסה לחברות הייטק, כיוון שהם דורשים לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בניתוח מערכי נתונים גדולים. מסקירה של 20 תיאורי משרה (10 פונות לשוק הישראלי, ו-10 לשוק האמריקאי), עולה כי בכ-80% מהמשרות נדרשות 2-3 שנות ניסיון בעבודה בתחומי ניתוח נתונים.
מעבר לכך, במרבית המשרות נדרשים ניסיון והיכרות בעבודה עם כלים לניתוח נתונים דוגמת אקסל, כמו גם בכלים לניתוח סטטיסטי. 

תיאורי משרה עדכניים לדוגמה

(1)
We are looking for a Marketing Analyst to join our growing Marketing team. You will play a pivotal role in helping the company grow by influencing the decision-making of one of our main growth engines – the Marketing department
 
We’re looking for a team player with great analytical skills, the ability to tell a story through data, an eye for detail, great communication, and keenness for problem-solving. You will ensure that our data and insights are actionable to drive decisions across the business and communicate data-driven insights and recommendations to key stakeholders at all levels. You will work closely with teams across the company in order to uncover opportunities to drive our Marketing department’s growth to the next level
 
About The Role
Build reports, dashboards and metrics, in addition to monitoring the integrity and validity of the data reported
Design and maintain ongoing Marketing metrics, reports, analyses and dashboards to drive key business decisions
See beyond numbers and help to inform, influence, support and execute our business decisions
Identifying areas for improvement and making recommendations for new opportunities
Work with large amounts of data and build tools to streamline the process
Develop strong partnerships with functional leaders to drive focus on business objectives. Be a trusted partner for executive management to ensure program success

Requirements
A minimum of 2+ years of experience in a similar data analyst role in SSAS company
Proficient level of SQL – MUST
Strong analytical and problem solving skills
Experience working with BI/Analytics tools (e.g. Looker, Tableau, Periscope, Qlik etc)
Deep understanding of numbers, as well as a strong business sense. Know when to use a single number and when to build a complex model to gain an insight
Curious, independent, rigorous and proactive kind of a person
Ability to tell the story and present the results in a clear and interesting way
Great communicator and can build relationships with a diverse set of stakeholders
Excellent team player, and strong attention to details
In-depth understanding of SEM campaign strategies and SEO practices – An advantage
Fluent English
(2)
We are looking for a brilliant Marketing Data Analyst to join our fast-growing company and Data department. As part of this position, you will be working closely with different growth teams which are responsible for acquiring new users and optimizing their value
You will be required to answer complex questions defined by executive management
You will work independently and as a team member to constantly improve ROI and general growth performance
 
Responsibilities
Data analysis focal for Marketing growth related teams
Build and maintain the teams’ reporting set and dashboards
Proactively provide insights that will lead the business growth
Manage multiple tasks in a fast-paced working environment
Conduct deep dive analyses with actionable recommendations and conclusions
Support decision making processes that will have a critical impact on the business
 
Requirements
Vast knowledge of SQL – Must
At least 2 years of experience as a Marketing Data analyst (Online industry- Must)
At least 2 years of experience working for an international company
BA/B.Sc. in industrial/information systems engineering, computer science, statistics or equivalent
Proactive and out of the box thinking
Experience working with growth teams/managers – Must (experience with Affiliates – advantage)
Experience with visualisation platforms – Must (Tableau advantage)
Experience in working with Big data tools (BigQuery advantage)
(3)
We’re looking for a sharp and passionate Marketing Data Analyst to join our top-notch marketing analytics team. Using your technical and analytical skills, your mission will be telling the story behind the numbers and to understand how people interact with our products

Responsibilities
You will drive results through scalable data products in the landscape of mobile marketing
Partner closely with the head marketing and marketers to identify impactful business and marketing problems and translate them into structured analysis, actionable insights, and (in many cases) data products
Use exploratory data analysis techniques to identify meaningful relationships, patterns, or trends from complex data sets
Examine marketing performance and user conversion funnel data to identify opportunities to improve ROI
Design experiments to test the validity of hypotheses around user acquisition strategy and user behavior
Provide statistical and modeling guidance to fellow marketers and help them apply statistical rigor to their analyses and business recommendations
Build and maintain BI tools to make informed decisions quickly while empowering others cross functionally to have information readily accessible

Requirements
B.Sc. in Industrial Engineering Math, Statistics, Science/Data Systems Management or an equivalent background
At least 2+ years work experience analyzing large datasets in an analytics or product centric role
Strong SQL with experience in querying large, complex data sets
Strong Excel skills
Ability to turn complex concepts into actionable recommendations
Experience with BI tool (Tableau/Looker)-Big advantage
Experience with Python (Pandas package)-an advantage
Experience in marketing analytics or a digital/performance marketing role – an advantage

מידע ארגוני

באיזה שלב בהתפתחות הארגון בדרך כלל שוכרים את התפקיד?

“בשלבים מוקדמים, אחד השותפים שאחראי על מרקטינג יכול לבצע את התפקיד הזה. לא תמיד מגייסים אנליסטים בשלב מוקדם. זה לא תפקיד בכיר במחלקה, אבל הוא אסטרטגי. אם אין אנליסט, המנהל יסיק את המסקנות. כשהחברה עוד בשלב ראשוני, השותף יעשה בעצמו. כאשר החברה מתבססת ומגיעה לשלב בינוני, יגייסו אנליסט. התפקיד של מי שנכנס לחברה בשלב כזה זה לעשות סדר; לאשש או להפריך אמונות, תובנות וכו’ בשביל עקביות במסרים. 
“בדרך כלל יש יותר מאנליסט אחד בחברה, אבל זה תלוי בגודל החברה, בשוק שלה וכו’. אם יש כמה אנליסטים, הם כנראה יהיו מחולקים לפי מוצר, שווקים, פלח אוכלוסיה וכדומה. יש ביקוש לתפקיד, חד משמעית. יש בעולם סגידה לתחום הזה, זה משהו שהתחיל בחברות גדולות כמו גוגל. מאוד מאמינים בפרודקט מרקטינג. זה מונח שמהווה עמוד תווך לכמעט כל דבר שרוצים לנסות בחברה.” ירון שגיב, Chief Marketing Officer ב-UVeye.

מפות קידום אפשריות ל-Marketing Analyst

צירי התפתחות אפשריים ל-Marketing Analyst

אפשרויות קידום רווחות בעולם ה-Marketing Analyst:

Senior Marketing AnalystDirector of Marketing Analytics
מעבר לתפקיד בכיר, אחראים לספק נתונים וניתוחם עבור קמפיינים של שותפים עסקיים בכירים. דיווח ישיר למנהל/ת מחלקת השיווק.קידום מתפקיד ה-SMA. תכנון וניהול אסטרטגית ניתוח השיווק בחברה, ניהול שוטף של צוותי ה-MA השונים. תקשורת עם הדרגים הגבוהים בחברה.

דרכי קידום אפשריות לצוותים אחרים בתוך הארגון:

על פי חברת המחקר PayScale, המתמחה בניתוחי ביג דאטה של תפקידים, משכורות ושביעות רצון של עובדים מהמעסיקים שלהם, נתיבי ההתקדמות שרואים עבור Marketing Analyst הם:

מהו השכר המקובל עבור תפקידי Marketing Analyst?

על פי חברת AllJobs, המתמחה באיסוף נתוני שכר של תפקידים ומשכורות של עובדים בישראל, השכר החודשי הממוצע לתפקיד זה עומד על 10,991 ש”ח. 

בהיבט ההיצע ותחרות בתפקיד, בשנת 2020 הוצעו 903 משרות, כאשר מספר המועמדים הממוצע לכל משרה עמד על כ-35 מועמדים.

המסמך מעודכן נכון לפברואר 2021 

המסמך נחתם ואושר לפרסום:
ירון שגיב, Chief Marketing Officer ב-UVeye.

מחקר וכתיבה:
צבי כהן ציון, צוות הדרכה, ג׳ולט 

עריכה:
יעל בארי

  • ppc-manager

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים...
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • מחקר מילות מפתח – טיפים שימושיים

    מנועי החיפוש האינטרנטיים (ובראשם גוגל) הם הכלי העיקרי בו משתמשים צרכנים כשהם מחפשים מוצר כלשהו. החיפוש נעשה על ידי שימוש במילות מפתח – המילים והמונחים השכיחים ביותר שאנשים כותבים בשאילתה...
    קראו עוד
  • מדריך: פרסום ממומן ב-YouTube

    YouTube הוא מהאתרים הפופולריים ביותר לשיתוף סרטוני וידאו, ומהווה את מנוע החיפוש השני הגדול בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים. יתכן ששמתם לב בעצמכם, לכך שמיליוני המשתמשים שנכנסים לאתר בכל...
    קראו עוד
  • קידום ממומן – כל מה שרצית לדעת

    קידום ממומן, הידוע בשם PPC - Pay per Click על שם המודל השכיח ביותר לשימוש בו, הוא שיטת שיווק בעזרתה מעלים את כמות התנועה (טראפיק, Traffic) הנכנסת לאתר הארגון ממנועי...
    קראו עוד
  • מה זה גוגל אנליטיקס ומה ניתן למדוד בעזרתו

    גוגל אנליטיקס הוא שירות אינטרנטי לניתוח נתונים, שמספק סטטיסטיקות וכלים ניתוחיים בסיסיים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש (Search Engine Optimization - SEO) והשגת מטרות שיווקיות. גוגל אנליטיקס הוא חינמי ומהווה חלק...
    קראו עוד
  • היתרונות בלימודי הייטק און ליין

    השנתיים האחרונות אילצו את העולם לאמץ התנהלות חדשה. ההכרח להישאר בבית ולנקוט בריחוק חברתי השפיע על האנושות באופנים ארוכי-טווח. אחת ההשפעות של מגפת הקורונה היתה הצורך לייצר פלטפורמה מיטיבה ללימודים...
    קראו עוד
  • 5 סיבות ללמוד הייטק

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד Social Media Manager

    סושיאל מדיה הוא תפקיד בעולם השיווק והמרקטינג. מנהלי מדיה חברתית מתמחים ברשתות חברתיות ומייצגים את הארגון בו הם עובדים ברשתות הרלוונטיות.
    קראו עוד
  • הסבה מקצועית לאימהות

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן...
    קראו עוד