לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

חמשת הטרנדים החמים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי

Jolt-logo-square
  • Jolt Team
  • 10 ביוני
  • 12 דקות
ווטסאפ
Whatsapp
ווטסאפ
אימייל
Email

בשנים האחרונות חברות וארגונים החלו להקצות משאבים גדולים יותר לפרסום בדיגיטל. חלקם זונחים את ערוצי הפרסום המסורתיים כמו רדיו, טלוויזיה ודפוסוהמגמה צפויה להימשך בשנים הקרובות. שנת 2021 ממשיכה את הטרנדים המוכרים בתחום השיווק הדיגיטלי, בין המגמות הבולטות ניתן למצוא פרסום המתמקד בגולשים המגיעים לאתרים באמצעות גלישה בסמארטפון שלהם, פרסום באמצעות וידאו בפלטפורמות השונות כולל טיקטוק, שיווק פרסונאלי (ABM) וממוקד יותר, שיווק באמצעות אפליקציות ייעודיות שמטרתן לייצר יותר מעורבות של הגולשים, תוכן שיווקי מתוחכם ועוד.

פרסום ממוקד במובייל

הסטטיסטיקה מוכיחה כי רוב הגולשים המבקרים באתרים ומבלים ברשתות החברתיות משתמשים בסמארטפון שלהם. המגמה החלה לפני מספר שנים ובשנה האחרונה היא מתחזקת. היום המקדמים דואגים לעדכון ולהתאמת האתרים לעדכון מובייל פירסט של גוגל, ומנהלי ומנהלות הקמפיינים נעזרים בפלטפורמת הפרסום של גוגל (Google Ads) כדי לחשוף את המודעות והמסרים השיווקיים לגולשים במובייל.

פרסום באמצעות וידאו

עד לאחרונה, ארגונים השתמשו בסרטונים לצורך קידום וחשיפת מוצרים ושירותים שונים, לשיפור תדמית העסק והגברת המודעות למותג. הארגונים פתחו ערוץ ביוטיוב והעלו אליו סרטונים חדשים אחת לתקופה, כאשר סרטוני הווידאו קיבלו חשיפה גבוהה מאחר וגוגל מציג אותם בראש דף התוצאות. 

הטרנד החם ביותר לשנת 2021 הוא פרסום באמצעות וידאו בפלטפורמות שונות, ניתן לראות איך חברות רבות מפרסמות מוצרים ושירותים באמצעות סרטונים מושקעים המופצים ברשתות חברתיות פופולריות כמו פייסבוק ואינסטגרם, והשנה רבים מהמפרסמים החלו להשקיע בסרטונים מקוריים ובפרסום בפלטפורמה של טיק טוק. הרשת החברתית החדשה והצעירה הפכה לסיפור הצלחה מרתק ומעניין, אם בתחילת דרכה רוב המשתמשים בטיק טוק היו ילדים ובני נוער, כיום כולם נמצאים שם, וגם המפרסמים החלו להבין את הפוטנציאל הקיים לפרסום בטיק טוק.

תוכן שיווקי איכותי ומקורי

כולם יודעים כי תוכן הוא המלך של גוגל והאינטרנט, וחברות משקיעות בתכנים מקוריים ורלוונטים לגולשים במטרה להמיר אותם ללקוחות. אחד הטרנדים החמים בשנה האחרונה הוא תוכן שיווקי מקורי ובעל ערך, התוכן יוצר עניין רב אצל הגולשים, זוכה לחשיפה רחבה, ובגוף הטקסט משלבים מילות מפתח ומסרים שיווקיים ומניעים לפעולה בצורה מרומזת. 

הטרנד החדש בתחום התוכן השיווקי הוא לספק ערך מוסף לגולשים, לגרום להם לקרוא תכנים באתר ולהישאר בו זמן רב, לקבל מידע המסייע להם בנושא קרוב לליבם ועוד. כך לדוגמה, חברה המשווקת צבעים, דבקים, חומרי איטום ומוצרים נוספים לבנייה ולתחזוקת הבית יכולה להעלות תוכן שיווקי הכולל טיפים והמלצות על מוצרים, ללא ציון שם המותג ובשילוב קשורים המפנים את הגולש לאתר המכירות. התוכן מציע לגולשים מידע המסייע להם, הם מעריכים את המידע ומרגישים מחויבים יותר כלפי המותג שדואג להם.

שיווק פרסונלי    

לשיווק דיגיטלי יש יתרונות רבים בהשוואה לאפיקי פרסום אחרים. ניתן להגיע לקהל יעד ממוקד שמאפייניו ידועים מראש. אפשרויות הפילוח של קהלי המטרה השתפרו באופן משמעותי בכלי הפרסום הדיגיטליים, וכך המפרסמים יכולים לנהל קמפיין מנצח המותאם באופן מושלם למאפייני קהל היעד, ובנוסף הם חוסכים משמעותית בתקציבי הפרסום והשיווק.

השיווק הפרסונלי יוצר יותר מעורבות בקרב הגולשים הנחשפים למסרים השיווקיים הממוקדים, זהו פרסום ממוקד המבוסס על שני מאפיינים עיקריים – אזור גיאוגרפי מדויק ופרסום מבוסס הקשר. לדוגמה, המפרסמים יכולים לפרסם את העסק באפליקציית וייז (Waze), המודעה נחשפת לנהג החולף ליד בית העסק בזמן אמת, ניתן להציע לנהג המתקרב לעסק הטבות שונות או מבצעים משתלמים, וכך מעודדים אותו לעצור בעסק ולרכוש מוצר או שירות מסוים.

גם בגוגל אפשר לנהל קמפיינים מסוג השיווק פרסונלי, זהו פרסום לוקאלי המבטיח חשיפה רחבה ואפקטיבית, מעורבות גדולה יותר של הגולשים ולידים איכותיים יותר.

מודעות פרסום מיוחדות

הגולשים באינטרנט נחשפים למודעות פרסום רבות, לכן הטרנד החם לשנת 2021 הוא מודעות מיוחדות הבולטות מעל שאר הפרסומים. הטרנד כיום הוא לבנות נכסים דיגיטליים רבים ללקוח ולהציע תכנים מקוריים ומעניינים בפלטפורמות השונות כדי לא לפספס קהלי יעד ולקוחות פוטנציאליים. מודעות הפרסום מותאמות למאפייני קהל היעד בכל פלטפורמה בנפרד, המפרסמים משקיעים בקריאייטיב מקורי כדי ללכוד את עיני הגולשים ולהניע אותם לפעולה מסוימת כמו הקלקה על המודעה, רכישת באתר המכירות, השארת פרטים, רישום לניוזלטר וכו’. 

אם תחום השיווק הדיגיטלי מעניין אתכם ואם ברצונכם להשתלב בהייטק בתפקידי שיווק מעניינים, אתם יכולים לבחור קורס שיווק דיגיטלי כדי ללמוד את רזי המקצוע ולקבל ארגז כלים וידע עיוני ומעשי הנדרש לעבודה.

  • ppc-manager

    מה זה PPC? מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • שיווק בלינקדאין

    היום שיווק דיגיטלי בפייסבוק הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק. עם 2.93 ביליון משתמשים חודשיים ברשת החברתית הגדולה בעולם, לא פלא שקידום ממומן בפייסבוק נמצא בראש הרשימה כשאנחנו מדברים...
    קראו עוד
  • שיווק דיגיטלי בפייסבוק: איך לבנות קמפיין מוצלח בפייסבוק?

    היום שיווק דיגיטלי בפייסבוק הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק. עם 2.93 ביליון משתמשים חודשיים ברשת החברתית הגדולה בעולם, לא פלא שקידום ממומן בפייסבוק נמצא בראש הרשימה כשאנחנו מדברים...
    קראו עוד
  • 5 טיפים לגיוס עובדי הייטק איכותיים שכל חברה צריכה להכיר

    אם חשבתם לרגע שגיוס עובדי הייטק לא שונה מתהליך הגיוס בתעשיות אחרות, אז יש לנו הפתעה בשבילכם. בתעשייה כל כך דינמית בה יש יותר ביקוש לעובדים מאשר היצע, כללי המשחק...
    קראו עוד
  • 3 כלים לניתוח נתונים שכל דאטה אנליסט מתחיל חייב להכיר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • קידום ממומן בפייסבוק: כל סוגי הקמפיינים בפייסבוק ואיך בוחרים את ״האחד״

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • הנוסחה למסר שיווקי מנצח שכל קופירייטר חייב לשיווק דיגיטלי בהייטק

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • אינסייד ג׳וב- איך להתקבל ליוניקורן שאתם רוצים לעבוד בו?

    איך תתקבלו לטאבולה, או לכל יוניקורן אחר בו אתם חולמים לעבוד? רועי דויטש, מנכ״ל ג׳ולט, בשיחה צפופה עם אורה אגוזי-ברזילי, VP Tech Operations at Taboola, על הנושא...
    קראו עוד
  • המדריך לחוזי עבודה בהייטק

    נכון לשנת 2021 חוזה עבודה בהייטק הוא לרוב מסמך באנגלית באורך כ-15 עמודים. להלן רשימה של מרכיביו העיקריים לצד הסבר קצר וכמובן שאלת השאלות - האם הם ברי מיקוח (המסמך...
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst / דאטה אנליסט

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים...
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • phone icon