לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

Digital Marketing Course

קורס שיווק דיגיטלי בסטנדרט של הייטק
הקורס המקיף ביותר, והיחיד שנבנה להכשיר אנשי דיגיטל שיצעידו קדימה את אומת הסטארט-אפ
לפרטים והרשמה
דורון דביר
דורון דביר – בונה הקורס
מומחה שיווק עולמי מהסטארט-אפים המובילים בישראל
Play

כרטיס כניסה לקריירת שיווק בהיי-טק

הקורס לא מתמקד בנישה אחת בלבד של שיווק אלא מספק שלל כלים מקצועיים המאפשרים לפתח קריירה מצליחה כמנהלי שיווק בתחום.

בג׳ולט אנחנו מאמינים שלימודים חייבים להיות פרקטיים ולהתאים לאורח החיים של הלומדים, אז ערכנו את סדר השיעורים וההתמחויות בצורה כזו שתאפשר לכם בתוך שלושה חודשים להגיש קורות חיים למשרות כניסה בתחום – למשל, משרות כמו ניהול PPC או סושיאל מדיה.
בהמשך הקורס ועד שתסיימו אותו תמשיכו את ההתמחות בתחומים נוספים ותלמדו שיווק ברמת הביזנס.

למי מיועד הקורס?

כל מי שרוצה ללמוד את מקצוע השיווק הדיגיטלי 360 ברמה של הייטק

שכירים ושכירות

שכירים ושכירות ללא נסיון קודם בשיווק

שכירים ושכירות עם נסיון בשיווק לא דיגיטלי

עצמאים ובעלות עסקים

עצמאיים שרוצים לרכוש את מקצוע השיווק הדיגיטלי

בעלות עסקים שרוצות ללמוד לשווק את העסק שלהן

מחזורים קרובים
28 במאי 2022
10 חודשים
בין השעות 18:00 – 21:00
ראשון ושלישי
עד 30 סטודנטים במחזור לימוד
לפרטים והרשמה
מה לומדים? טעימות מהסילבוס
לסילבוס המלא
הבוגרים שלנו עובדים ב:

ממי לומדים?

Liat Netanel

Strategic Account Manager

Yitzy Tannenbaum

Head of Product Marketing

Preethi Sundaram

Vertical Marketing

Leshem Brosh

Partnerships Manager

לגדול עם ג’ולט

בנינו תכנית לימודים מקיפה שתעזור לכם לא רק להכנס לסטארטאפ החלומות שלכם אלא גם באמת להצליח בתפקיד
דורון דביר

לשעבר HEAD OF Paid Acquisition ב-LEMONADE שהונפקו בשווי 4 מיליארד דולר, ו-VP GROWTH ב-LILI

דורון דביר וידיאו Play

עוד דברים שחשוב לדעת

  • הלימודים בקורס שיווק דיגיטלי מועברים אונליין, בלייב, מספר ערבים בשבוע ולפעמים בבקרי שישי.

    בקורס דיגיטל תלמדו ותתנסו בכל תת-ההתמחויות של השיווק הדיגיטלי (מגוגל ועד טיקטוק). חוץ מסדנת שיווק דיגיטלי, תלמדו גם להשתמש בכלים הרלוונטיים ל-2021 (כמו אנליטיקס ובניית אתרים). מעבר לכך, תקבלו את התמונה הגדולה – אסטרטגיות שיווק, שיווק לעסקים ולקהל הרחב מיתוג ועוד. לבסוף, תלמדו איך לשווק לחברות בצמיחה, כמו Waze ו-Wolt, וכל חברה ששמעתם שעשתה אקזיט בשנים האחרונות. כלומר, זהו קורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים גם יחד, לעצמאיים ולשכירים, לבעלי היכרות עם התחום ולמי שחדש בשטח לגמרי. בקורס דגיטל נדאג שתקבלו את ההכנה הטובה ביותר ותלמדו תחום שלם.

  • לגמרי. בין אם אתם שכירים בתחום כלשהו ואין לכם ניסיון בשיווק, או שאתם עובדים בתחום השיווק שאינו דיגיטלי, ואפילו אתם לא בתחום ההייטק בכלל – קורס פרסום ושיווק דיגיטלי יכול להתאים לכם. בקורס תלמדו על פיתוח קריירה באופן כללי, על עולם ההייטק כולו, ואז נצלול לסדנת שיווק דיגיטלי שתלמד את כל מה שתצטרכו לדעת כדי לעבוד בתחום. יותר מזה, חלק מהחומר הנלמד בקורס דיגיטל יהווה תחליף לניסיון תעסוקתי, כך שכשתגישו קורות חיים למשרה כלשהי יהיה לכם כבר ניסיון בפרויקט אישי, פרויקט קבוצתי ואפילו פורטפוליו להראות למעסיקים פוטנציאליים.

  • אם אתם בעלי עסק קטן ורוצים למנף אותו, לשווק אותו בצורה טובה יותר, להתפתח לשווקים בינלאומיים – אנחנו לגמרי ממליצים על קורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים. לימודי שיווק ופרסום דיגיטלי יסייעו לכם גם בניהול ספקים בצורה שתחסוך לכם זמן, אנרגיה וכסף. זכרו – גם חברות ענק התחילו כעסק קטן. סדנת שיווק דיגיטלי יכולה לעזור לכם לממש את הפוטנציאל של העסק, ובהחלט יש חשיבות לקורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים.

  • קורס שיווק דיגיטלי כולל מיונים קצרים. בהרשמה לקורס תעברו מבחן בדיקת רמת אנגלית – השיעורים מועברים בעברית, אבל כדי לעמוד בסטנדרטים של הייטק, עליכם להרגיש בנוח עם שימוש באנגלית ברמה מסוימת ולהכיר מונחים באנגלית. בנוסף, תעברו מבחן קצר שלא רק בוחן את היכולות שלכם, אלא גם את הפוטנציאל שלכם להצליח בעולם ההייטק, ולהתקבל לעבודה בתחום בסוף הקורס – שזו הרי המטרה שלכם.

  • קורס שיווק דיגיטלי מאפשר לכם להיכנס לתחום ההייטק והסטארטאפים זמן קצר לאחר תחילת הלימודים. התכנית מחולקת לארבעה צירי למידה, בני שלושה חודשים כל אחד. בתום ציר הלמידה הראשון, תעברו מבחני הסמכה מקיפים, אחריהם תהיו מוכנים להיכנס לשוק תעסוקת ההייטק, בתפקידי ניהול קמפיינים ו-PPC, או ניהול מדיה חברתית וקהילות. זה אומר שתוכלו להתחיל לעבוד תוך כדי הקורס, כלומר, להתחיל לצבור ניסיון בעודכם לומדים (ובגלל שמדובר בקורס שיווק דיגיטלי אונליין, יתכן שמבחינת לו”ז זה יתאפשר בצורה די פשוטה). צירי הלמידה הבאים יהוו תחליף לניסיון התעסוקתי שתזדקקו לו כדי להתקבל לתפקידים ניהוליים בשיווק. כלומר, בין היתר, קורס דיגיטל זה נותן לכם תחליף לניסיון בפועל, בנוסף לידע המקצועי. זה יקרה בעזרת קיום פרויקטים אישיים ופרויקטים בקבוצות, ובניית פורטפוליו שתוכלו להציג למעסיקים פוטנציאליים.

  • זו בהחלט המטרה של קורס שיווק דיגיטלי בג’ולט ושל הקורסים שלנו בכלל. נקיים מיני-האקאתון בו נלמד לבנות קורות חיים (CV) בולטים ורלוונטיים, נבנה פרופיל לינקדאין (LinkedIn), נתאמן בראיונות עבודה ובציפיות שכר. חלק מחומר הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי הוא פיתוח הקריירה שלך, ומתן הכוונה מקצועית שתאפשר לך להתמיין לעבודות בתחום עם תחושת ביטחון ביכולת המקצועית שלך וגם בכישורים האישיים הרלוונטיים.

  • היכרות מקדימה עם עולם ההייטק היא תמיד טובה. אך אל דאגה – המטרה בקורס פרסום ושיווק דיגיטלי היא להכין אותך בצורה הטובה ביותר לעולם ההייטק. בשיעורים הראשונים נלמד את המשמעות של המילים Tech וסטארטאפ, נלמד על המבנה הארגוני של סטארטאפ, על ההבדל בין B2B ל-B2C, ועל התחומים השונים בעולם זה. נוודא שתהיה לך היכרות בסיסית עם עולם ההיטטק והסטארטאפ לפני שצוללים לעומק החומר של קורס דיגיטל.

  • ברור! זהו קורס שיווק דיגיטלי אונליין, כך שכל התכנים עוברים באופן מרוחק בלייב. קורס שיווק דיגיטלי אונליין מאפשר לך ללמוד ולהשתתף ללא תלות במקום המגורים. ההשתתפות בשיעור נעשית דרך האינטרנט ולא דורשת ממך הגעה לשיעורים פרונטליים. הפלטפורמה של קורס פרסום ושיווק דיגיטלי באונליין מאפשרת לך ללמוד ממרצים מחברות ההייטק והסטארטאפים הטובים בעולם.

  • בהחלט. בקורס שיווק דיגיטלי עוסקים בשיווק בינלאומי ולא רק ישראלי – לומדים איך לפרוץ לשווקים בארה”ב, אסיה ואירופה. לימודי שיווק ופרסום דיגיטלי יכירו לך את עולם ההייטק הגלובלי, למשל איך חברות כמו Waze, AirBnB או Lemonade הצליחו להפוך לחברות ענק. חוץ מזה, העולם של היום זז מהר, ולכן בקורס דיגיטל ילמדו אותך גם Growth Hacking – ייצור צמיחה מהירה, במתודות חדשניות שמתאימות ל-2021. כל אלה יעזרו לך לפתח כישורים שיאפשרו לך לעבוד בזירות בינלאומיות.

פוסטים אחרונים

הבלוג שלנו
  • המדריך לחוזי עבודה בהייטק

    נכון לשנת 2021 חוזה עבודה בהייטק הוא לרוב מסמך באנגלית באורך כ-15 עמודים. להלן רשימה של מרכיביו העיקריים לצד הסבר קצר וכמובן שאלת השאלות – האם הם ברי מיקוח (המסמך…
    קראו עוד
  • ppc-manager

    מה זה PPC? מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • 3 כלים לניתוח נתונים שכל דאטה אנליסט מתחיל חייב להכיר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות…
    קראו עוד
  • קידום ממומן בפייסבוק: כל סוגי הקמפיינים בפייסבוק ואיך בוחרים את ״האחד״

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות…
    קראו עוד
  • הנוסחה למסר שיווקי מנצח שכל קופירייטר חייב לשיווק דיגיטלי בהייטק

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות…
    קראו עוד
  • אינסייד ג׳וב- איך להתקבל ליוניקורן שאתם רוצים לעבוד בו?

    איך תתקבלו לטאבולה, או לכל יוניקורן אחר בו אתם חולמים לעבוד? רועי דויטש, מנכ״ל ג׳ולט, בשיחה צפופה עם אורה אגוזי-ברזילי, VP Tech Operations at Taboola, על הנושא…
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות…
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים…
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים…
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • מחקר מילות מפתח – טיפים שימושיים

    מנועי החיפוש האינטרנטיים (ובראשם גוגל) הם הכלי העיקרי בו משתמשים צרכנים כשהם מחפשים מוצר כלשהו. החיפוש נעשה על ידי שימוש במילות מפתח – המילים והמונחים השכיחים ביותר שאנשים כותבים בשאילתה…
    קראו עוד
  • מדריך: פרסום ממומן ב-YouTube

    YouTube הוא מהאתרים הפופולריים ביותר לשיתוף סרטוני וידאו, ומהווה את מנוע החיפוש השני הגדול בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים. יתכן ששמתם לב בעצמכם, לכך שמיליוני המשתמשים שנכנסים לאתר בכל…
    קראו עוד
  • קידום ממומן – כל מה שרצית לדעת

    קידום ממומן, הידוע בשם PPC – Pay per Click על שם המודל השכיח ביותר לשימוש בו, הוא שיטת שיווק בעזרתה מעלים את כמות התנועה (טראפיק, Traffic) הנכנסת לאתר הארגון ממנועי…
    קראו עוד