לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

תכנית Enter בשיתוף רשות החדשנות

תכנית הכשרה לתפקידים עסקיים התחלתיים בהייטק
הצטרפו לתכנית שמכשירה להשתלבות מהירה בתעשיית ההייטק בתפקידי כניסה כמו פיתוח מכירות, פיתוח עסקי וניהול לקוח
לפרטים והרשמה
בנג׳מין וינשטוק
Customer Success Manager @Bseller
Play

להיכנס להיי-טק בלי ניסיון ובלי ללמוד תכנות

תכנית Enter בשיתוף רשות החדשנות מאפשרת למועמדות ומועמדים ללא נסיון תעסוקתי להתקבל לחברות הייטק על בסיס הכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.

התכנית מכשירה ל-3 תפקידי כניסה (entry level) אשר מובילים את שוק ההייטק והסטארטאפים: פיתוח עסקי, פיתוח מכירות וניהול לקוח. או בשפה המקצועית Sales, Customer Success ו- Business Development.

בתור בוגרי תכנית אתם תכירו את המבנה הארגוני של חברות ההייטק, תלמדו לזהות את האופן שבו תהליך המכירה והשירות עובד, תכירו כלים מגוונים לתקשורת פנים וחוץ ארגונית ותזכו בכלים מקצועיים הכרחיים כדי למצוא את המשרה הראשונה שלכם בתחום.

למי מיועד הקורס?

למקצוענים בעלי אנגלית ברמה טובה
שתאפשר השתלבות מהירה בתעשיית ההייטק

אלה התפקידים בהם ניתן להשתלב מיד אחרי הקורס:

מסלול CS

ניהול הצלחת לקוח
Customer Success

שירות לקוחות
Customer
Support

מסלול SDR

פיתוח עסקי
Business
Dev

פיתוח מכירות
Sales
Dev

מחזורים קרובים
28 בנובמבר 2021
תכנית בוקר – מסלול SDR/BDR
בין השעות 09:30 – 15:30
ימי ראשון עד חמישי
עד 24 סטודנטים במחזור לימוד
הרשמה לתכנית Enter
23 בדצמבר 2021
Sold-Out מסלול CS
בין השעות 18:00 – 21:00
ימי שלישי וחמישי
עד 24 סטודנטים במחזור לימוד
הרשמה לתכנית Enter
21 בדצמבר 2021
תכנית ערב – מסלול SDR/BDR
בין השעות 18:00 – 21:00
ראשון ושלישי
עד 24 סטודנטים במחזור לימוד
הרשמה לתכנית Enter
מה לומדים?
לסילבוס המלא
  • CS
    SDR
הבוגרים שלנו עובדים ב:
מעבר לכך שהחוויה של ג’ולט מעשירה, רלוונטית ומהנה, היא גורמת לכם ללמוד בגישה ייחודית של hands on. קיבלנו בקורס היכרות מעמיקה עם עולם ההייטק והפרקטיקות של התפקידים בו. הכל ממומחים בתעשייה ותוך חודש אחד
עידן פרנקל

Customer Success Manager @Drove

Play

לגדול עם ג’ולט

ממי לומדים?

ליאת נתנאל

Strategic Account Manager

ייצי טננבאום

Head of Product Marketing

nice

פריטהי סאנדרם

Vertical Marketing

לשם ברוש

Partnerships Manager

tik tok
ג׳ולט נתנה לי הרבה כלים פרקטיים שיעזרו לי בתחילת הקריירה שלי בהייטק. הם עשו עבודה מעולה בבחירת קבוצת מרצים מגוונת שנתנה לי מבט לתוך עולמות עסקיים שונים.
בנג׳מין וינשטוק

Customer Success Manager @Bseller

Play

פוסטים אחרונים

הבלוג שלנו
  • ppc-manager

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות…
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים…
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים…
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • מחקר מילות מפתח – טיפים שימושיים

    מנועי החיפוש האינטרנטיים (ובראשם גוגל) הם הכלי העיקרי בו משתמשים צרכנים כשהם מחפשים מוצר כלשהו. החיפוש נעשה על ידי שימוש במילות מפתח – המילים והמונחים השכיחים ביותר שאנשים כותבים בשאילתה…
    קראו עוד
  • מדריך: פרסום ממומן ב-YouTube

    YouTube הוא מהאתרים הפופולריים ביותר לשיתוף סרטוני וידאו, ומהווה את מנוע החיפוש השני הגדול בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים. יתכן ששמתם לב בעצמכם, לכך שמיליוני המשתמשים שנכנסים לאתר בכל…
    קראו עוד
  • קידום ממומן – כל מה שרצית לדעת

    קידום ממומן, הידוע בשם PPC – Pay per Click על שם המודל השכיח ביותר לשימוש בו, הוא שיטת שיווק בעזרתה מעלים את כמות התנועה (טראפיק, Traffic) הנכנסת לאתר הארגון ממנועי…
    קראו עוד
  • מה זה גוגל אנליטיקס ומה ניתן למדוד בעזרתו

    גוגל אנליטיקס הוא שירות אינטרנטי לניתוח נתונים, שמספק סטטיסטיקות וכלים ניתוחיים בסיסיים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש (Search Engine Optimization – SEO) והשגת מטרות שיווקיות. גוגל אנליטיקס הוא חינמי ומהווה חלק…
    קראו עוד
  • היתרונות בלימודי הייטק און ליין

    השנתיים האחרונות אילצו את העולם לאמץ התנהלות חדשה. ההכרח להישאר בבית ולנקוט בריחוק חברתי השפיע על האנושות באופנים ארוכי-טווח. אחת ההשפעות של מגפת הקורונה היתה הצורך לייצר פלטפורמה מיטיבה ללימודים…
    קראו עוד
  • 5 סיבות ללמוד הייטק

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן…
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד Social Media Manager

    סושיאל מדיה הוא תפקיד בעולם השיווק והמרקטינג. מנהלי מדיה חברתית מתמחים ברשתות חברתיות ומייצגים את הארגון בו הם עובדים ברשתות הרלוונטיות.
    קראו עוד
  • הסבה מקצועית לאימהות

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן…
    קראו עוד