לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

Talent Acquisition Course

כניסה לתפקיד גיוס ראשון בתחום ה-HR בהייטק
הקורס היחיד בארץ שנבנה להכשיר מגייסים ומגייסות להשתלב בתפקיד ראשון בעולם הגיוס בהייטק ללא ניסיון.
לפרטים והרשמה
דנה ליזרוביץ
מנהלת משאבי אנוש בג׳ולט
Play

לקחת את יחסי האנוש המעולים שלך ולהפוך אותם לקריירה בהייטק.

הסטודנטים בג׳ולט לומדים את תפקיד הגיוס מהבסיס ועד לשיטות המתקדמות ביותר לגיוס כוח עבודה איכותי בשוק עבודה תחרותי לצד שלל כלים מקצועיים נוספים המעניקים להם יתרון משמעותי בתהליך חיפוש העבודה בעולם ה-HR בהייטק.

בג׳ולט אנחנו מאמינים שהלימודים חייבים להיות פרקטיים ורלוונטיים לצורכי התעשייה היום ולכן הקורס שלנו נבנה על ידי בכירים בתעשיית ההייטק ומועבר על ידי בכירים בתחום הגיוס.

למי מיועד הקורס ומהם תנאי הקבלה?

הקבלה לקורס מותנית במעבר מבחן אנגלית ומשימת בית הבוחנת יכולת התנסחות בכתב והתאמה לקורס.

כהכשרה מהבסיס

בעלי ובעלות יכולות בין אישיות מעולות, אוריינטציה טכנולוגית טובה ויכולת פתרון בעיות.

כהסבה מקצועית

בעלי ובעלות רקע בתחום הפסיכולוגיה, סוציולוגיה ומשאבי אנוש, עם אוריינטציה טכנולוגית טובה.

מחזורים קרובים
29 בדצמבר 2021
קורס ערב
בין השעות 18:00 – 21:00
ראשון ורביעי
עד 24 סטודנטים במחזור לימוד
לפרטים והרשמה
מה לומדים? טעימות מהסילבוס
לסילבוס המלא
הבוגרים שלנו עובדים ב:

ממי לומדים?

ייצי טננבאום

Head of Product Marketing

nice
נטלי קרן

נטלי קרן

Head of HR

ליאת נתנאל

Strategic Account Manager

לשם ברוש

Partnerships Manager

tik tok

לגדול עם ג’ולט

עוד דברים שחשוב לדעת

  • ברור! זהו קורס גיוס אונליין, כך שכל התכנים עוברים באופן מרוחק בלייב דרך פלטפורמת הזום. קורס גיוס המתבצע אונליין מאפשר לך ללמוד ולהשתתף ללא תלות במקום המגורים. ההשתתפות בשיעור נעשית דרך האינטרנט ולא דורשת ממך הגעה לשיעורים פרונטליים. הפלטפורמה הדיגיטלית של קורס הגיוס שלנו שנבנתה על ידינו מאפשרת לך ללמוד ממרצים מחברות ההייטק והסטארטאפים הטובים בעולם, גם בפיג׳מה. 

  • היכרות מקדימה עם עולם ההייטק היא תמיד טובה. אך אל דאגה – המטרה בקורס גיוס של ג׳ולט היא להכין אותך בצורה הטובה ביותר לעולם ההייטק. בשיעורים הראשונים נלמד את המשמעות של המילים Tech וסטארטאפ, נלמד על המבנה הארגוני של סטארטאפ, על ההבדל בין B2B ל-B2C, ועל התחומים השונים בעולם זה. נוודא שתהיה לך היכרות בסיסית עם עולם ההיטק והסטארטאפ לפני שצוללים לעומק החומר של הקורס.

  • זו בהחלט המטרה של הקורס גיוס בג’ולט ושל הקורסים שלנו בכלל. במהלך הקורס נקיים מיני-האקאתון בו נלמד לבנות קורות חיים (CV) בולטים ורלוונטיים, נבנה פרופיל לינקדאין (LinkedIn), נתאמן בראיונות עבודה ובציפיות שכר וגם נבצע סימולציות. חלק מחומר הלימוד עוסק בפיתוח הקריירה שלך, ומתן הכוונה מקצועית שתאפשר לך להתמיין לעבודות בתחום עם תחושת ביטחון ביכולת המקצועית שלך וגם בכישורים האישיים הרלוונטיים.

  • קורס הגיוס של ג׳ולט כולל מיונים קצרים. בהרשמה לקורס תעברו מבחן בדיקת רמת אנגלית – השיעורים מועברים בעברית, אבל כדי לעמוד בסטנדרטים של הייטק, עליכם להרגיש בנוח עם שימוש באנגלית ברמה מסוימת ולהכיר מונחים באנגלית. בנוסף, תעברו מבחן קצר שלא רק בוחן את היכולות שלכם, אלא גם את הפוטנציאל שלכם להצליח בעולם ההייטק, ולהתקבל לעבודה בתחום בסוף הקורס – שזו הרי המטרה שלכם.

  • לגמרי. בין אם אתם שכירים בתחום האופרציה/ אדמיניסטרציה ואין לכם ניסיון בגיוס, או שאתם עובדים בתחום הגיוס בעולם שאינו הייטק, ואפילו אם אתם לא בתחום ההייטק בכלל – קורס הגיוס של ג׳ולט יכול להתאים לכם. בקורס תלמדו על פיתוח קריירה באופן כללי, על עולם ההייטק כולו, ואז נצלול לסדנת הגיוס המועברת על ידי בכירים בתעשיית ההייטק שתלמד אתכם כל מה שתצטרכו לדעת כדי לעבוד בתחום. יותר מזה, חלק מהחומר הנלמד בקורס הגיוס יהווה תחליף לניסיון תעסוקתי, כך שכשתגישו קורות חיים למשרה כלשהי יהיה לכם כבר ניסיון בפרויקט אישי. 

  • לימודים בקורס גיוס מועברים אונליין, בלייב, שני ערבים בשבוע. 

    בקורס תלמדו את תפקיד הגיוס מהבסיס ועד לשיטות גיוס מתקדמות לגיוס כוח אדם איכותי בשוק עבודה תחרותי באמצעות מתודות וכלים שונים. מלבד לתפקיד הגיוס, תלמדו להשתמש בכלים טכנולוגיים בתחום הגיוס שרלוונטיים ל-2021 ונמצאים בשימוש חברות הייטק נבחרות בארץ ובעולם. בנוסף לכל אלו, בקורס תלמדו גם יכולות קריירה ומיומנויות אישיות חשובות כמו ניהול פרויקטים ומשימות בעזרת הכלים המובילים בחברות ההייטק, שיעניקו לכם יתרון משמעותי בתהליך חיפוש העבודה שלכם. כלומר, קורס הגיוס של ג׳ולט מתאים לחסרי ניסיון בעולם ההייטק והגיוס אך גם לבעלי ניסיון או למי שמחפש הסבה מקצועית.

  • מגייסים בעולם ההייטק צריכים להיות בעלי יכולות רכות מצוינות ולאהוב לעבוד עם אנשים. בין היכולות החשובות ביותר שצריכות להיות למגייסים בתעשיית ההייטק הן: יכולות אבחון מצוינות המאפשרות לזהות את האדם הנכון לתפקיד המתאים, יכולות העברת מסרים המאפשרות העברת פידבק ברור למועמד ולמנהלים המגייסים בארגון, אמפתיה ורגישות, מיומנויות תקשורת, כישורים בין אישיים, כישורי קבלת החלטות, שיקול דעת ואנגלית ברמה גבוהה. למידע נוסף על תפקיד המגייס בהייטק אנו ממליצים לכם לבקר בבלוג של ג׳ולט שם תוכלו למצוא מחקר מפורט ביותר על תפקיד HR Recruiter.

  • הביקוש לעובדים בעולם ה-HR בהייטק גדל בכל יום והתחרות העזה על כוח אדם איכותי בשוק העבודה מעלה משמעותית את הביקוש למגייסים ומגייסות. לפי גלובס ״אם משווים את 2019 ל-2021, רואים עלייה של 40% בביקוש לעובדים בתחום הגיוס.״ ספציפית בישראל הביקוש למגייסים הוא בין הגבוהים ביותר ​​משום שחברות רבות הונפקו בזמן האחרון או בדרכן להנפקה. כל החברות הללו פותחות עוד אלפי משרות חדשות וזקוקות למגייסים שיגייסו אנשים למשרות הללו.

פוסטים אחרונים

הבלוג שלנו
  • ppc-manager

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות…
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים…
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים…
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • מחקר מילות מפתח – טיפים שימושיים

    מנועי החיפוש האינטרנטיים (ובראשם גוגל) הם הכלי העיקרי בו משתמשים צרכנים כשהם מחפשים מוצר כלשהו. החיפוש נעשה על ידי שימוש במילות מפתח – המילים והמונחים השכיחים ביותר שאנשים כותבים בשאילתה…
    קראו עוד
  • מדריך: פרסום ממומן ב-YouTube

    YouTube הוא מהאתרים הפופולריים ביותר לשיתוף סרטוני וידאו, ומהווה את מנוע החיפוש השני הגדול בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים. יתכן ששמתם לב בעצמכם, לכך שמיליוני המשתמשים שנכנסים לאתר בכל…
    קראו עוד
  • קידום ממומן – כל מה שרצית לדעת

    קידום ממומן, הידוע בשם PPC – Pay per Click על שם המודל השכיח ביותר לשימוש בו, הוא שיטת שיווק בעזרתה מעלים את כמות התנועה (טראפיק, Traffic) הנכנסת לאתר הארגון ממנועי…
    קראו עוד
  • מה זה גוגל אנליטיקס ומה ניתן למדוד בעזרתו

    גוגל אנליטיקס הוא שירות אינטרנטי לניתוח נתונים, שמספק סטטיסטיקות וכלים ניתוחיים בסיסיים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש (Search Engine Optimization – SEO) והשגת מטרות שיווקיות. גוגל אנליטיקס הוא חינמי ומהווה חלק…
    קראו עוד
  • היתרונות בלימודי הייטק און ליין

    השנתיים האחרונות אילצו את העולם לאמץ התנהלות חדשה. ההכרח להישאר בבית ולנקוט בריחוק חברתי השפיע על האנושות באופנים ארוכי-טווח. אחת ההשפעות של מגפת הקורונה היתה הצורך לייצר פלטפורמה מיטיבה ללימודים…
    קראו עוד
  • 5 סיבות ללמוד הייטק

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן…
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד Social Media Manager

    סושיאל מדיה הוא תפקיד בעולם השיווק והמרקטינג. מנהלי מדיה חברתית מתמחים ברשתות חברתיות ומייצגים את הארגון בו הם עובדים ברשתות הרלוונטיות.
    קראו עוד
  • הסבה מקצועית לאימהות

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן…
    קראו עוד