לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

קידום ממומן בפייסבוק: כל סוגי הקמפיינים בפייסבוק ואיך בוחרים את ״האחד״

Jolt-logo-square
  • Jolt Team
  • 20 במרץ
  • 12 דקות
ווטסאפ
Whatsapp
ווטסאפ
אימייל
Email

לפני שנתחיל לדבר על איך לעשות קידום ממומן בפייסבוק, עליכם להיות בטוחים שקהל היעד שלכם אכן נמצא בפייסבוק. נכון שזה נשמע טריוויאלי למנהלי קמפיינים מנוסים, אך הרבה בעלי עסקים שמחליטים לנהל קמפיין בפייסבוק בכוחות עצמם, נוטים לדלג על שלב זה ומוסיפים לעצמם הוצאות מיותרות. עכשיו שאתם בטוחים שאתם מטרגטים את קהל היעד שלכם ברשת החברתית הנכונה, אתם מוכנים ללמוד על שיווק דיגיטלי בפייסבוק. במאמר הבא נסביר מהו קמפיין, נפרט על סוגי הקמפיינים בפייסבוק כדי שתדעו איזה מהם עליכם לבחור להשגת התוצאות הרצויות ובסופו גם תגלו איזה קורס שיווק דיגיטלי מומלץ לבחור היום כדי להפוך להיות מנהל קמפיינים מקצועי בהייטק.

מהו קמפיין בפייסבוק?

הקמת קמפיין בפייסבוק כולל סדרה של שלבים ליצירת המודעות (הפרסומות) אותן קהל המטרה יראה. כדי לבחור את הקמפיין הנכון ביותר, בתור התחלה מנהלי קמפיינים PPC מומחים מגדירים את היעדים העסקיים ואת מטרות הפרסום. ברמת הקמפיין, כל קמפיין יכול להיות בנוי מסדרה בודדת של מודעות או ממספר סדרות של מודעות (Ad Sets), כשלכל סדרת מודעות ניתן להגדיר קהל יעד, תזמון ותקציב. לכל מודעה בסדרת המודעות נבחר: קריאייטיב (תמונות וסרטונים), ״קופי״ (טקסט שיווקי) ולחצן קריאה לפעולה. קמפיינים בפייסבוק מתחלקים לשלוש קטגוריות עיקריות (הגברת מודעות, שיקול והמרה) והמודעות בהם יוצגו לאנשים עם הסבירות הגבוהה ביותר לביצוע הפעולה אותה אנו רוצים להשיג מהקמפיין. שימו לב: לפני הקמת הקמפיין, התקינו באתר שלכם את הפיקסל של פייסבוק כדי לאפשר קבלה וניתוח נתונים בסופו. לפני שתתחילו, אנו מאוד ממליצים לקרוא על איך לנתח כמויות עצומות של מידע באופן אפקטיבי.

סוגי הקמפיינים בפייסבוק:

  1. הגברת מודעות (Awareness):
  • קמפיין הגברת מודעות למותג (Brand Awareness) – זהו הקמפיין הראשון איתו מתחילים שיווק דיגיטלי בפייסבוק, בעזרתו תוכלו להגביר מודעות לעסק, למותג או לשירות שלכם.
  • קמפיין תפוצה (Reach) – בחרו בקמפיין זה כדי להעלות מודעות לעסק, לשנות את תפיסת המותג או  בשביל להציג את המודעה שלכם לכמה שיותר אנשים בקהל היעד הקיים בתדירות מקסימלית.
  1. שיקול (Consideration): 
  • קמפיין תנועה (Traffic) – קמפיין תנועה בפייסבוק שולח אנשים מהמודעה בפייסבוק לכל יעד שתבחרו, למשל: אל דף הנחיתה באתר שלכם, בלוג, אפליקציה, שיחת טלפון וכדומה.
  • קמפיין מעורבות (Engagement) – קמפיין מעורבות יעודד אנשים ליצור אינטראקציה עם פוסט קיים שאתם רוצים לקדם, דף עסקי בפייסבוק או אירוע עתידי (בצורת לייקים, תגובות ושיתופים או דרך מימוש הצעה כמו הנחה). קריאה מומלצת: 23 דרכים פשוטות להעלאת מעורבות בפייסבוק.
  • קמפיין התקנות אפליקציה (App Installs) – אם אתם משיקים אפליקציה ואתם מוכנים להציג אותה לאנשים כדי שיורידו אותה ויהנו ממנה, זהו סוג הקמפיין בשבילכם.
  • קמפיין צפייה בסרטון (Video Views) – שתפו סרטונים של העסק שלכם או פרסומת וידאו שאתם רוצים לחלוק עם אנשים בפייסבוק שסביר ביותר שיצפו בהם.
  • קמפיין יצירת לידים (Lead Generation) – אם אתם רוצים רשימת לידים איכותית בשביל שיווק באימייל לדוגמא, קמפיין יצירת לידים נועד בדיוק בשביל זה.
  • קמפיין הודעות (Messages) – פרסום בפייסבוק מסוג קמפיין הודעות ייצור עניין ויעודד אנשים לפנות אליכם. תוכלו להשיג לידים, להגדיל כמות רכישות, לענות על שאלות נפוצות וכדומה.
  1. המרה (Conversion):
  • קמפיין המרות (Conversions) – נועד לעודד אנשים לבצע פעולה ספציפית באתר של העסק שלכם בשביל להשיג לידים, להגדיל לקוחות ורכישות. 
  • קמפיין מכירות מקטלוג (Catalog Sales) – אם אתם עוסקים במסחר אלקטרוני (E-Commerce), תוכלו להגדיל מכירות על ידי הצגת מוצרים מהקטלוג בחנות שלכם.
  • קמפיין תנועה לחנות (Store Traffic) – אם אתם בעלי חנות פיזית, כך תוכלו לעודד אנשים בקרבת מקום להיכנס אליה וכך להגדיל מכירות. מומלץ לבחור את לחצן הפעולה ״​​קבלו הוראות הגעה״.

עכשיו שאתם מכירים את כל סוגי הקמפיינים בפייסבוק, אתם בכיוון הנכון להבין איך קידום ממומן בפייסבוק באמת עובד. כדי להתקדם הלאה ולהעלות את הסיכויים שלכם להשגת כל המטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם ולעסק, מומלץ מאוד לעבוד עם קמפיינרים מנוסים או לקבל הכשרה ממוסד לימודים נחשב. אם אתם רוצים להפוך למנהלי קמפיינים מוכשרים בעצמכם, קורס שיווק דיגיטלי אונליין של ג׳ולט הוא קורס הייטק אונליין. מדובר בקורס הייטק מומלץ שנבנה על ידי אנשי מקצוע מחברות הייטק מובילות בארץ ובעולם, שיעניק לכם את הכלים לנהל קמפיינים מוצלחים בביטחון מלא! הירשמו כבר עכשיו כדי להתחיל קריירה בשיווק דיגיטלי בהייטק.

  • ppc-manager

    מה זה PPC? מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • 5 מקצועות ההייטק המבוקשים בשנת 2024

    מרגיש כאילו כל יום יש איזה שינוי טכנולוגי חדש, ועוד פלטפורמה מאיימת "לקחת את העבודה שלנו". האתרים המרכזיים מכריזים ש"הסוף של …", לתחום התורן, גורמים לבהלה, ואז אחרי כמה חודשים...
    קראו עוד
  • שיווק בלינקדאין

    היום שיווק דיגיטלי בפייסבוק הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק. עם 2.93 ביליון משתמשים חודשיים ברשת החברתית הגדולה בעולם, לא פלא שקידום ממומן בפייסבוק נמצא בראש הרשימה כשאנחנו מדברים...
    קראו עוד
  • שיווק דיגיטלי בפייסבוק: איך לבנות קמפיין מוצלח בפייסבוק?

    היום שיווק דיגיטלי בפייסבוק הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק. עם 2.93 ביליון משתמשים חודשיים ברשת החברתית הגדולה בעולם, לא פלא שקידום ממומן בפייסבוק נמצא בראש הרשימה כשאנחנו מדברים...
    קראו עוד
  • 5 טיפים לגיוס עובדי הייטק איכותיים שכל חברה צריכה להכיר

    אם חשבתם לרגע שגיוס עובדי הייטק לא שונה מתהליך הגיוס בתעשיות אחרות, אז יש לנו הפתעה בשבילכם. בתעשייה כל כך דינמית בה יש יותר ביקוש לעובדים מאשר היצע, כללי המשחק...
    קראו עוד
  • 3 כלים לניתוח נתונים שכל דאטה אנליסט מתחיל חייב להכיר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • הנוסחה למסר שיווקי מנצח שכל קופירייטר חייב לשיווק דיגיטלי בהייטק

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • אינסייד ג׳וב- איך להתקבל ליוניקורן שאתם רוצים לעבוד בו?

    איך תתקבלו לטאבולה, או לכל יוניקורן אחר בו אתם חולמים לעבוד? רועי דויטש, מנכ״ל ג׳ולט, בשיחה צפופה עם אורה אגוזי-ברזילי, VP Tech Operations at Taboola, על הנושא...
    קראו עוד
  • המדריך לחוזי עבודה בהייטק

    נכון לשנת 2021 חוזה עבודה בהייטק הוא לרוב מסמך באנגלית באורך כ-15 עמודים. להלן רשימה של מרכיביו העיקריים לצד הסבר קצר וכמובן שאלת השאלות - האם הם ברי מיקוח (המסמך...
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst / דאטה אנליסט

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים...
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • phone icon