לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

אנגלית בהייטק – למה צריך את זה?

Jolt-logo-square
  • Jolt Team
  • 21 ביוני
  • 12 דקות
ווטסאפ
Whatsapp
ווטסאפ
אימייל
Email

תמיד אומרים שלעולם ההייטק יש שפה משלו וזה נכון בהרבה מובנים, החל משפות פיתוח וקוד ועד מושגים, מינוחים מקצועיים, פלטפורמות וכלים ותקשורת ייחודית שמתרחשת באקו-סיסטם הספציפי הזה.

אבל יותר מהכל, השפה הדומיננטית, הבסיסית, הברורה והשולטת בתחום – היא קודם כל אנגלית. 

המיילים, התקשורת הפנימית, השיחות עם הסניפים בחו״ל, פגישות עם לקוחות מעבר לים, פרוטוקולים וחומרים שיווקיים – איטס אול אין אינגליש! בכפר הגלובלי שהולך ונהיה קטן וקרוב יותר – כולם מיישרים קו ומתקשרים באותה שפה. בין אם זה במונחים המקצועיים או בצורות התקשורת השונות, השפה הפופולרית בעולם היא גם ה-Default. ואם אתם מתכננים להשתלב בעולם העסקי הזה, כדאי שתשלטו בה.

זה מתחיל כבר בראיונות העבודה לתפקידים השונים (מכירים את הקטע של ״עכשיו נעבור לדבר קצת באנגלית בחלק הזה של הראיון״?) או במטלות הבית בשלב המיון לתפקיד וממשיך בעבודה עצמה. ישנן שלל חברות בהייטק העובדות מול שווקים בינלאומיים, שולחות עובדים שלהן לכנסים ולפגישות עם לקוחות בחו״ל ומקיימות ישיבות עם מחלקות מאזורים שונים בעולם – המתקיימות כולן באנגלית. ללא אנגלית ברמה טובה – תהיו תמיד צעד אחד מאחור בתעשייה הזאת.

מהי רמת האנגלית הנדרשת?

ג׳ולט בוחנת רמות אנגלית על פי סולם רמת האנגלית של אוניברסיטת קיימבריג׳.

הסולם מתחיל ברמה A1 (רמת מתחילים) ומסתיים ברמה C2 (רמת מיומנות).

כדי לבחון באיזו רמת מיומנות אתם נמצאים – ניתן לעשות את המבדק הקצר ולקבל את התשובה באופן מידי באתר.

שימו לב, רמת האנגלית הגבוהה ביותר על פי המבדק היא C2 והנמוכה ביותר היא A1.

רמת אנגלית מצוינת

C1
C2

רמת אנגלית מתקדמת

B1
B2

רמת אנגלית טובה

A1
A2

המבדק אישר שרמת האנגלית שלך היא C1-C2, מה עכשיו?

לאחר שזכיתם לראות שרמת האנגלית שלכם היא אכן מספקת כדי להמשיך בתהליך המיון לקורס, כמו תכנית Enter להייטק, יועץ לימודים יקבע איתכם מועד נוח למבחן זריז של חברת TEQ שיבחן שלל פרמטרים של רמת האנגלית (דקדוק, אוצר מילים, דיבור, קריאה וכתיבה). אורך המבדק הוא כחצי שעה ולאחריו תקבלו מדד מדויק ומקיף של רמת האנגלית שלכם. 

הציון הזה יעזור לנו למפות את רמת האנגלית בה אתם נמצאים ויעזור לנו לקבוע האם תוכלו להרגיש בנוח באחד הקורסים לדוברי אנגלית שלנו ויתרה מכך, האם תוכלו להיכנס להייטק בתפקידים הדורשים רמת אנגלית גבוהה כדי להצליח.

המון בהצלחה!

  • המדריך לחוזי עבודה בהייטק

    נכון לשנת 2021 חוזה עבודה בהייטק הוא לרוב מסמך באנגלית באורך כ-15 עמודים. להלן רשימה של מרכיביו העיקריים לצד הסבר קצר וכמובן שאלת השאלות - האם הם ברי מיקוח (המסמך...
    קראו עוד
  • ppc-manager

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים...
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • מחקר מילות מפתח – טיפים שימושיים

    מנועי החיפוש האינטרנטיים (ובראשם גוגל) הם הכלי העיקרי בו משתמשים צרכנים כשהם מחפשים מוצר כלשהו. החיפוש נעשה על ידי שימוש במילות מפתח – המילים והמונחים השכיחים ביותר שאנשים כותבים בשאילתה...
    קראו עוד
  • מדריך: פרסום ממומן ב-YouTube

    YouTube הוא מהאתרים הפופולריים ביותר לשיתוף סרטוני וידאו, ומהווה את מנוע החיפוש השני הגדול בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים. יתכן ששמתם לב בעצמכם, לכך שמיליוני המשתמשים שנכנסים לאתר בכל...
    קראו עוד
  • קידום ממומן – כל מה שרצית לדעת

    קידום ממומן, הידוע בשם PPC - Pay per Click על שם המודל השכיח ביותר לשימוש בו, הוא שיטת שיווק בעזרתה מעלים את כמות התנועה (טראפיק, Traffic) הנכנסת לאתר הארגון ממנועי...
    קראו עוד
  • מה זה גוגל אנליטיקס ומה ניתן למדוד בעזרתו

    גוגל אנליטיקס הוא שירות אינטרנטי לניתוח נתונים, שמספק סטטיסטיקות וכלים ניתוחיים בסיסיים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש (Search Engine Optimization - SEO) והשגת מטרות שיווקיות. גוגל אנליטיקס הוא חינמי ומהווה חלק...
    קראו עוד
  • היתרונות בלימודי הייטק און ליין

    השנתיים האחרונות אילצו את העולם לאמץ התנהלות חדשה. ההכרח להישאר בבית ולנקוט בריחוק חברתי השפיע על האנושות באופנים ארוכי-טווח. אחת ההשפעות של מגפת הקורונה היתה הצורך לייצר פלטפורמה מיטיבה ללימודים...
    קראו עוד
  • 5 סיבות ללמוד הייטק

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד Social Media Manager

    סושיאל מדיה הוא תפקיד בעולם השיווק והמרקטינג. מנהלי מדיה חברתית מתמחים ברשתות חברתיות ומייצגים את הארגון בו הם עובדים ברשתות הרלוונטיות.
    קראו עוד