לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

ג’ולט וובינר – איך מתקבלים לעבודה בחברת Monday.com?

Jolt-logo-square
  • Jolt Team
  • 4 ביולי
  • 12 דקות
ווטסאפ
Whatsapp
ווטסאפ
אימייל
Email

תעשיית ההייטק משתלטת על השוק ואתם רוצים להשתתף במשחק. זה בדיוק הזמן לעשות הסבה להייטק.

תשמחו לגלות שלא כל התפקידים בהייטק דורשים ידע מקצועי טכנולוגי! בשנה האחרונה יותר ויותר חברות הייטק מקימות את המטה שלהן בישראל, ובהתאם לכך עולה באופן ישיר הצורך באיוש לתפקידים עסקיים ולא בהכרח טכנולוגיים, כמו ניהול לקוחות, מכירות ופיתוח עסקי. 

אייל רזניקTalent Acquisition specialist בחברת Monday.com, מספר על הכלים והטיפים שיעזרו לכם ולכן לעשות הסבה להייטק ולהתקבל לתפקיד ראשון עם פוטנציאל להתפתחות בטווח הארוך.

היום קיים מגוון רחב של תפקידים התחלתיים אליהם ניתן להתקבל ללא ניסיון קודם. אחת המשרות הכי נחשקות בתעשייה היא משרה התחלתית בעולם של ניהול לקוחות, המאפשרת גם לאנשים חסרי ניסיון קודם להתקבל לעבודה בתחום.

מהו תפקיד ניהול לקוחות (Customer Success) ואיך מתקבלים אליו?

תפקיד ניהול הלקוחות בד״כ יהיה כחלק מצוות Customer Experience בחברה. התפקיד כולל עבודה ישירה ויומיומית מול לקוחות: פתרון בעיות ותמיכה, מתן מענה לפניות ובקשות של הלקוחות. למעשה, תהיו ה-Expert מול הלקוח ותהיו האוטוריטה המקצועית מולו.

כדי להתקבל לתפקיד ניהול לקוחות צריך הרבה רצון ומוטיבציה לעבודה רציפה עם לקוחות החברה. אמנם לא נדרש ניסיון קודם, אבל מאוד חשובים כישורים בינאישיים ותודעת שירות גבוהה. לצד זה, חשוב שתלמדו להכיר את המוצר בצורה יסודית, כדי לתת מענה מקצועי.

בנוסף, רמת האנגלית שלכם צריכה להיות גבוהה – רוב השיחות שלכם והתקשורת ביום יום יהיו באנגלית מול לקוחות גלובליים.

הרבה מועמדים גם יכולים להגיע מתחומי עריכת דין, עבודת הוראה וכו׳ ולעשות את ההסבה להייטק באמצעות תפקיד ניהול הלקוחות. אופי התפקיד מאפשר אופקי התפתחות מגוונים בתוך החברה, כך שתוכלו להתקדם בדרך כלל אחרי שנה וחצי-שנתיים בתפקיד.

מהם השלבים בתהליך הגיוס למשרה התחלתית בהייטק?

  1. סינון קורות חיים: בדרך כלל לפי כמה פרמטרים עיקריים: מוטיבציה ותשוקה, התאמה לתפקיד, רמת אנגלית.
  2. ראיון טלפוני עם מגייס/ת: כרבע שעה. תיאום ציפיות, הסבר על התפקיד ובדיקת התאמה למשרה.
  3. מטלת בית: בחינת התאמה מקצועית לתפקיד.
  4. ראיון מקצועי ראשון: עם המנהל/ת המגייס/ת. שיחה פתוחה שכוללת הסבר מעמיק על התפקיד ומענה על שאלות המועמד/ת. הראיון עשוי לכלול גם תיאורי מקרה שונים איתם תתמודדו בתפקיד, ובחינת המחקר שעשיתם על החברה.
  5. ראיון מקצועי שני: בחינה נוספת ומעמיקה יותר של התאמתכם המקצועית לתפקיד. בדרך כלל עם ראש המחלקה.
  6. ראיון HR: העמקת ההיכרות האישית.
  7. המלצות: תתבקשו להעביר לפחות שתי המלצות ממנהלים ישירים שלכם במקומות עבודה קודמים. דאגו שיהיו לכם לפחות שתיים ממנהלים קודמים, ושהממליצים יודעים שהולכים ליצור איתם קשר ולשווק אתכם כראוי.

טיפים להצלחה בראיון עבודה בהייטק:

  1. התכוננו מראש: קראו על החברה, המוצר והתפקיד. חשוב להבין לאן אתם מתראיינים ומה מצופה מכם. יחד עם זאת, תשתדלו לא לדקלם את החומר, שלא תיפגע אמינותכם.
  2. היו ממוקדים: הראיון מוגבל בזמן, אז תתמקדו במה שחשוב לכם שיבוא לידי ביטוי. דעו מה מופיע בקורות החיים ואיך אתם מסבירים עליו, ענו על שאלות בצורה קוהרנטית ובהירה.
  3. שאלו שאלות: על התפקיד, על החברה, על המוצר. הראיון הוא דו כיווני והמראיינים רוצים לראות התעניינות וסקרנות גם מצדכם.
  4. תהיו אתם: זו לא סתם קלישאה! תבטאו את עצמכם, תחשוב מה אתם רוצים להגיד ולספר. אם תנסו לרצות את המראיינים הם כנראה ישימו לב לכך.
  5. הגיעו בזמן: עדיף כמה דקות לפני הראיון. בנוסף, נסו לצמצם הסחות דעת ככל האפשר.

הסבה להייטק אינה דבר פשוט אך היא בהחלט אפשרית. עשו אותה באופן חכם, כוונו לתפקיד התחלתי שתוכלו לעשות בו עבודה טובה ולהתקדם עם הזמן.

בהצלחה!

  • המדריך לחוזי עבודה בהייטק

    נכון לשנת 2021 חוזה עבודה בהייטק הוא לרוב מסמך באנגלית באורך כ-15 עמודים. להלן רשימה של מרכיביו העיקריים לצד הסבר קצר וכמובן שאלת השאלות - האם הם ברי מיקוח (המסמך...
    קראו עוד
  • ppc-manager

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים...
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • מחקר מילות מפתח – טיפים שימושיים

    מנועי החיפוש האינטרנטיים (ובראשם גוגל) הם הכלי העיקרי בו משתמשים צרכנים כשהם מחפשים מוצר כלשהו. החיפוש נעשה על ידי שימוש במילות מפתח – המילים והמונחים השכיחים ביותר שאנשים כותבים בשאילתה...
    קראו עוד
  • מדריך: פרסום ממומן ב-YouTube

    YouTube הוא מהאתרים הפופולריים ביותר לשיתוף סרטוני וידאו, ומהווה את מנוע החיפוש השני הגדול בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים. יתכן ששמתם לב בעצמכם, לכך שמיליוני המשתמשים שנכנסים לאתר בכל...
    קראו עוד
  • קידום ממומן – כל מה שרצית לדעת

    קידום ממומן, הידוע בשם PPC - Pay per Click על שם המודל השכיח ביותר לשימוש בו, הוא שיטת שיווק בעזרתה מעלים את כמות התנועה (טראפיק, Traffic) הנכנסת לאתר הארגון ממנועי...
    קראו עוד
  • מה זה גוגל אנליטיקס ומה ניתן למדוד בעזרתו

    גוגל אנליטיקס הוא שירות אינטרנטי לניתוח נתונים, שמספק סטטיסטיקות וכלים ניתוחיים בסיסיים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש (Search Engine Optimization - SEO) והשגת מטרות שיווקיות. גוגל אנליטיקס הוא חינמי ומהווה חלק...
    קראו עוד
  • היתרונות בלימודי הייטק און ליין

    השנתיים האחרונות אילצו את העולם לאמץ התנהלות חדשה. ההכרח להישאר בבית ולנקוט בריחוק חברתי השפיע על האנושות באופנים ארוכי-טווח. אחת ההשפעות של מגפת הקורונה היתה הצורך לייצר פלטפורמה מיטיבה ללימודים...
    קראו עוד
  • 5 סיבות ללמוד הייטק

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד Social Media Manager

    סושיאל מדיה הוא תפקיד בעולם השיווק והמרקטינג. מנהלי מדיה חברתית מתמחים ברשתות חברתיות ומייצגים את הארגון בו הם עובדים ברשתות הרלוונטיות.
    קראו עוד