Adtech – ורטיקלים בהייטק
- Jolt Team
- 5 במאי
- 12 דקות
מהו ורטיקל בהייטק?
תחום עסקי, יכול להיקרא ענף / שוק בו ישנם שחקנים רבים וחברות אשר מומחיות בתחומן
ורטיקל ה-Adtech ותחום הפרסום הדיגיטלי
תעשיית הפרסום הדיגיטלי (Advertising Technology) עומדת על שווי של כ-138 מיליארד דולר לשנה (נכון ל-2019) ומורכבת ממערכות וכלים לניהול וניתוח נתונים המשמשים מפרסמים, חברות פרסום ושחקנים אחרים בתעשייה, לתכנון אסטרטגי של קמפיינים פרסומיים. התעשייה מורכבת מחברות המתעסקות בחלקים שונים של פרסום באינטרנט (הונאות, ניתוח, פתרונות). הטרנדים האחרונים בתעשייה הם שימוש בבינה מלאכותית ו- Deep Learning, כשבשנים האחרונות הצטרפו למשחק זה חברות שפורצות לתחום זה מתחומים אחרים – בלוקצ’יין, AI, דאטה, פרטיות ועוד. תחום הלמידה העמוקה (Deep Learning) מאפשר להכשיר אפליקציות מחשבים ותוכנות לנתח תהליכים כך שיידמו לדרכי חשיבה של המוח האנושי. מדובר בתת נושא בתוך הבינה המלאכותית.
אילו חברות ניתן למצוא בורטיקל הAdtech בהייטק
חברת Ironsource- פתרון B2B
חברה בינלאומית לתוכן דיגיטלי באינטרנט, נוסדה ב-2011. החברה מפתחת כלים שיווקיים (מונטיזציה) עבור מפתחי אפליקציות ותוכנה, ויצרני מובייל (דיגיטל ומובייל).
חברת Appsflyer – פתרון B2B
חברה בינלאומית מבוססת ענן, המספקת דאטה לבעלי אפליקציות , אשר עוזרת להם לדעת מאיזו פלטפורמה מגיעים המשתמשים הרווחיים ביותר.
חברת Cheq – פתרון B2B
חברה סייבר בינלאומית המתמחה בהגנה על מפרסמים אונליין נגד הונאות, ספציפית נגד הונאות פרסום והגנת מותג.