הרשמה לניוזלטר

    Adtech – ורטיקלים בהייטק

    Jolt-logo-square
    • Jolt Team
    • 5 במאי
    • 12 דקות
    ווטסאפ
    Whatsapp
    ווטסאפ
    אימייל
    Email

    מהו ורטיקל בהייטק?

    תחום עסקי, יכול להיקרא  ענף / שוק  בו ישנם שחקנים רבים וחברות אשר מומחיות בתחומן

    ורטיקל ה-Adtech ותחום הפרסום הדיגיטלי

    תעשיית הפרסום הדיגיטלי (Advertising Technology) עומדת על שווי של כ-138 מיליארד דולר לשנה (נכון ל-2019) ומורכבת ממערכות וכלים לניהול וניתוח נתונים המשמשים מפרסמים, חברות פרסום ושחקנים אחרים בתעשייה, לתכנון אסטרטגי של קמפיינים פרסומיים. התעשייה מורכבת מחברות המתעסקות בחלקים שונים של פרסום באינטרנט (הונאות, ניתוח, פתרונות). הטרנדים האחרונים בתעשייה הם שימוש בבינה מלאכותית ו- Deep Learning,  כשבשנים האחרונות הצטרפו למשחק זה חברות שפורצות לתחום זה מתחומים אחרים – בלוקצ’יין, AI, דאטה, פרטיות ועוד.  תחום הלמידה העמוקה (Deep Learning) מאפשר להכשיר אפליקציות מחשבים ותוכנות לנתח תהליכים כך שיידמו לדרכי חשיבה של המוח האנושי. מדובר בתת נושא בתוך הבינה המלאכותית. 

    אילו חברות ניתן למצוא בורטיקל הAdtech בהייטק

    חברת Ironsource- פתרון B2B
    חברה בינלאומית לתוכן דיגיטלי באינטרנט, נוסדה ב-2011. החברה מפתחת כלים שיווקיים (מונטיזציה) עבור מפתחי אפליקציות ותוכנה,  ויצרני מובייל (דיגיטל ומובייל).

    חברת Appsflyer – פתרון B2B
    חברה בינלאומית מבוססת ענן, המספקת דאטה לבעלי אפליקציות , אשר עוזרת להם לדעת מאיזו פלטפורמה מגיעים המשתמשים הרווחיים ביותר.

    חברת Cheq – פתרון B2B
    חברה סייבר בינלאומית המתמחה בהגנה על מפרסמים אונליין נגד הונאות, ספציפית נגד הונאות פרסום והגנת מותג.

    ppc-manager
    • מחקרי תפקיד
    • 13 ביוני
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    כל הפוסטים
    dm-webinar-placeholder
    • קריירה
    • 15 ביוני
    • 3 דקות דק׳

    ג’ולט וובינר – איך באמת נראה שיווק דיגיטלי בהייטק עם ליאור פרנקל ודורון דביר

    כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי בהייטק החל משכר, סוגי תפקידים, אפשרויות קידום, תנאי קבלה ואיך בכלל נכנסים לתחום
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 13 ביוני
    • 7 דק׳

    10 דברים שצריך לדעת כדי להיכנס לשיווק דיגיטלי בהייטק

    שיווק דיגיטלי הפך למקצוע מבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומסיבה טובה. להבדיל משיווק מסורתי, עבודה במחלקות שיווק דיגיטלי בהייטק תספק לכם תפקיד דינמי, משכורות גבוהות מהממוצע והרבה מרחב התפתחות עם מחלקות...
    כל הפוסטים
    ראיון טלפוני
    • קריירה
    • 10 ביוני
    • 5 דק׳

    ראיון טלפוני: כך תיצרו את הרושם הנכון

    7 טיפים מעולים שיעזרו לך להתכונן לראיון הטלפוני בהליך הגיוס להייטק
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור רביעי

    חלק רביעי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שיעור שלישי
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שלישי

    חלק שלישי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שני
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שני

    חלק שני מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    frenkel time
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור ראשון

    חלק ראשון מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    שיווק דיגיטלי b2b
    • קריירה
    • 19 במאי
    • דק׳

    מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי B2B ל B2C

    כל חברת הייטק בתחילת דרכה ניצבת בפני השאלה - מהו האופן הנכון ביותר למכור את המוצר שלנו? התוכנית העסקית של כל חברת סטארט-אפ חדשה צריכה להתחשב בנתונים כמו התחרות הקיימת...
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 13 במאי
    • 10 דק׳

    מילון מושגים בהייטק

    מילון מושגים בסיסי עם מגוון מונחים טכנלוגיים וראשי תיבות שמשתמשים בהם בעולמות ההייטק והסטארטאפים בישראל שכל הייטקיסט צריך לדעת
    כל הפוסטים
    job-role-cs
    • מחקרי תפקיד
    • 12 במאי
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד – מה זה Customer Success Manager

    Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. מחקר התפקיד יציג את כל הדרכים להכנס לתפקיד הזה בהייטק, מפות קידום בתוך ארגונים ומה באמת...
    כל הפוסטים
    • מחקרי תפקיד
    • 9 במאי
    • 3 דקות דק׳

    פה זה להייטק – ליאור פרנקל ורותם בן שטרית בראיון על תפקיד ה-CS

    רותם בן שטרית, CSM בחברת Revuze, מספר לליאור פרנקל על התפקיד.
    כל הפוסטים