הרשמה לניוזלטר

    Agtech – ורטיקלים בהייטק

    Jolt-logo-square
    • Jolt Team
    • 5 במאי
    • 12 דקות
    ווטסאפ
    Whatsapp
    ווטסאפ
    אימייל
    Email

    מהו ורטיקל בהייטק?

    תחום עסקי, יכול להיקרא  ענף / שוק  בו ישנם שחקנים רבים וחברות אשר מומחיות בתחומן

    ורטיקל ה-Agtech ותחום טכנולוגיית החקלאות

    אגרוטק – Agricultural Technology , תחום של מחקר ופיתוח יישומי המשלב בין עולמות החקלאות והטכנולוגיות המתקדמות. התעשייה מורכבת מחברות העוסקות בייעול הייצור החקלאי ובגיוון התוצרת החקלאית בסקטורים השונים. עולם החקלאות נמצא בשינוי ובשנים האחרונות נצפות שתי מגמות עולמיות, מצד אחד הביקוש העולמי הגובר למזון ומצד שני הירידה בהיצע המשאבים לגידולים חקלאיים. כ”א, מים וקרקע הופכים להיות פחות זמינים ויותר יקרים. מגמות אלו הובילו לצמיחה של התחום והבנה שנדרשים פתרונות טכנולוגים: מעבר לחקלאות מדייקת המשלבת רובוטיקה, שימוש בביג דאטה, בינה מלאכותית רחפנים וכלים אחרים כדי לשפר את גידול המזון, ופיתוחים ביוטכנולוגים אשר יאפשרו להגדיל את התפוקה ולשפר את איכות התוצרת החקלאית. נכון ל2019 יש בישראל מעל 400 חברות האגטק, אשר גייסו מעל 300 מיליון דולר, ויש למעלה מ240 חברות סטארטאפ מתחום המזון הטכנולוגי שגייסו למעלה מ400 מיליון דולר.

    אילו חברות ניתן למצוא בורטיקל הAgtech בהייטק

    חברת edete – פתרון B2B
    פיתחה טכנולוגיה לאיסוף אבקה באמצעות קציר מכני של הפרחים ולהאבקה מלאכותית של גידולים במקום הדבורים.

    חברת Verticalfield – פתרון B2B2C
    פיתחה טכנולוגיה של גידול ירקות על מצע מוצק,  שומרת על הערכים התזונתיים של המוצר ומאפשרת לגדל כל דבר במקומות שלא ניתן. היתרון שלהם על פניי מתחרים שהם יכולים להציב מכולה עם כל מערכת הגידול(תאורה, השקייה וכדומה) בכל מקום.

    חברת Cropx – פתרון B2B2C
    פיתחה טכנולוגית דישון והשקייה חכמה על ידי חיישנים שמוטמנים באדמה ועל בסיס ניתוח נתונים שהם מקבלים לדוגמא מלווינים וממקורות נוספים הם מייעלים את הדישון וההשקייה.

    ppc-manager
    • מחקרי תפקיד
    • 13 ביוני
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    כל הפוסטים
    dm-webinar-placeholder
    • קריירה
    • 15 ביוני
    • 3 דקות דק׳

    ג’ולט וובינר – איך באמת נראה שיווק דיגיטלי בהייטק עם ליאור פרנקל ודורון דביר

    כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי בהייטק החל משכר, סוגי תפקידים, אפשרויות קידום, תנאי קבלה ואיך בכלל נכנסים לתחום
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 13 ביוני
    • 7 דק׳

    10 דברים שצריך לדעת כדי להיכנס לשיווק דיגיטלי בהייטק

    שיווק דיגיטלי הפך למקצוע מבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומסיבה טובה. להבדיל משיווק מסורתי, עבודה במחלקות שיווק דיגיטלי בהייטק תספק לכם תפקיד דינמי, משכורות גבוהות מהממוצע והרבה מרחב התפתחות עם מחלקות...
    כל הפוסטים
    ראיון טלפוני
    • קריירה
    • 10 ביוני
    • 5 דק׳

    ראיון טלפוני: כך תיצרו את הרושם הנכון

    7 טיפים מעולים שיעזרו לך להתכונן לראיון הטלפוני בהליך הגיוס להייטק
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור רביעי

    חלק רביעי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שיעור שלישי
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שלישי

    חלק שלישי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שני
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שני

    חלק שני מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    frenkel time
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור ראשון

    חלק ראשון מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    שיווק דיגיטלי b2b
    • קריירה
    • 19 במאי
    • דק׳

    מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי B2B ל B2C

    כל חברת הייטק בתחילת דרכה ניצבת בפני השאלה - מהו האופן הנכון ביותר למכור את המוצר שלנו? התוכנית העסקית של כל חברת סטארט-אפ חדשה צריכה להתחשב בנתונים כמו התחרות הקיימת...
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 13 במאי
    • 10 דק׳

    מילון מושגים בהייטק

    מילון מושגים בסיסי עם מגוון מונחים טכנלוגיים וראשי תיבות שמשתמשים בהם בעולמות ההייטק והסטארטאפים בישראל שכל הייטקיסט צריך לדעת
    כל הפוסטים
    job-role-cs
    • מחקרי תפקיד
    • 12 במאי
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד – מה זה Customer Success Manager

    Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. מחקר התפקיד יציג את כל הדרכים להכנס לתפקיד הזה בהייטק, מפות קידום בתוך ארגונים ומה באמת...
    כל הפוסטים
    • מחקרי תפקיד
    • 9 במאי
    • 3 דקות דק׳

    פה זה להייטק – ליאור פרנקל ורותם בן שטרית בראיון על תפקיד ה-CS

    רותם בן שטרית, CSM בחברת Revuze, מספר לליאור פרנקל על התפקיד.
    כל הפוסטים