הרשמה לניוזלטר

    Artificial Intelligence and Machine Learning (AI/ML) – ורטיקלים בהייטק

    Jolt-logo-square
    • Jolt Team
    • 5 במאי
    • 12 דקות
    ווטסאפ
    Whatsapp
    ווטסאפ
    אימייל
    Email

    מהו ורטיקל בהייטק?

    תחום עסקי, יכול להיקרא  ענף / שוק  בו ישנם שחקנים רבים וחברות אשר מומחיות בתחומן

    ורטיקל ה-AI/ML וטכנולוגיית הבינה המלאכותית

     -בינה מלאכותית מייצגת את הרעיון בו מכונות, תוכנות או כל מנגנון טכנולוגי מחקה מנגנון חשיבתי אנושי.

    ML – טכנולוגיה/מערכות שעוזרות לנו עם מסת נתונים גדולה, פרמטרים וחיזוי. עולמות הבינה המלאכותית ולמידת המכונה הגיעו לעולם העסקי ומהווים מקור ליצירת ערך.תחום זה ישתלב במגוון רחב של ורטיקלים ותעשיות. הבינה המלאכותית מאפשרת קבלת החלטות על בסיס כמות נתונים עצומה מה שמח האדם לא יכול לעשות ולכן המגמה בעולם כולו ובישראל היא “המירוץ לשם”. לישראל יש פוטנציאל גדול להוביל במירוץ, היא ממוקמת במקום השלישי בעולם במספר הסטארטפים בתחום זה נכון ל2019.

    בשנים 2019-2011 ההשקעות בתחום הבינה המלאכותית בהיי-טק הישראלי צמחו מכ-305 מיליון דולר לכ-4 מיליארד דולר. בישראל יש כ-1400 חברות העוסקות בתחומים מגוונים כגון אנליזה עסקית, אפליקציות, סייבר, בריאות ועוד.

    אילו חברות ניתן למצוא בורטיקל הAI/ML בהייטק

    חברת Senecio – פתרון B2B
     החברה פועלת על מנת למגר מחלות קשות שנגרמות על ידי יתושים. פיתחה פלטפורמה לאוטומציה בעזרת AL לזיהוי ושחרור מיליארדי יתושים סטריליים שלא עוקצים שמדכאים ומונעים את התפשטות המחלה.

    חברת Printsyst – פתרון B2B2C
    מפתחת פתרונות אוטומטיים מבוססי ענן לאופטימיזציה והפשטת הידע הנדרש להדפסה תלת ממדית. המטרה לאפשר לכל אחד להדפיס תלת מימד בלחיצת כפתור.

    חברת Dataloop – פתרון B2B
    פיתחה פלטפורמה שהיא למעשה סביבה מלאה ליצירת AI data sets מנתונים חזותיים גולמיים. הפלטפורמה כוללת סביבת ניהול נתונים חזקה וכלי ביאור אינטראקטיבי עם יכולות ביאור וסיווג, על מנת לבצע תיוג אוטומטי על ידי אלגוריתם למידה עמוקה.

    ppc-manager
    • מחקרי תפקיד
    • 13 ביוני
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    כל הפוסטים
    dm-webinar-placeholder
    • קריירה
    • 15 ביוני
    • 3 דקות דק׳

    ג’ולט וובינר – איך באמת נראה שיווק דיגיטלי בהייטק עם ליאור פרנקל ודורון דביר

    כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי בהייטק החל משכר, סוגי תפקידים, אפשרויות קידום, תנאי קבלה ואיך בכלל נכנסים לתחום
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 13 ביוני
    • 7 דק׳

    10 דברים שצריך לדעת כדי להיכנס לשיווק דיגיטלי בהייטק

    שיווק דיגיטלי הפך למקצוע מבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומסיבה טובה. להבדיל משיווק מסורתי, עבודה במחלקות שיווק דיגיטלי בהייטק תספק לכם תפקיד דינמי, משכורות גבוהות מהממוצע והרבה מרחב התפתחות עם מחלקות...
    כל הפוסטים
    ראיון טלפוני
    • קריירה
    • 10 ביוני
    • 5 דק׳

    ראיון טלפוני: כך תיצרו את הרושם הנכון

    7 טיפים מעולים שיעזרו לך להתכונן לראיון הטלפוני בהליך הגיוס להייטק
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור רביעי

    חלק רביעי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שיעור שלישי
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שלישי

    חלק שלישי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שני
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שני

    חלק שני מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    frenkel time
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור ראשון

    חלק ראשון מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    שיווק דיגיטלי b2b
    • קריירה
    • 19 במאי
    • דק׳

    מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי B2B ל B2C

    כל חברת הייטק בתחילת דרכה ניצבת בפני השאלה - מהו האופן הנכון ביותר למכור את המוצר שלנו? התוכנית העסקית של כל חברת סטארט-אפ חדשה צריכה להתחשב בנתונים כמו התחרות הקיימת...
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 13 במאי
    • 10 דק׳

    מילון מושגים בהייטק

    מילון מושגים בסיסי עם מגוון מונחים טכנלוגיים וראשי תיבות שמשתמשים בהם בעולמות ההייטק והסטארטאפים בישראל שכל הייטקיסט צריך לדעת
    כל הפוסטים
    job-role-cs
    • מחקרי תפקיד
    • 12 במאי
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד – מה זה Customer Success Manager

    Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. מחקר התפקיד יציג את כל הדרכים להכנס לתפקיד הזה בהייטק, מפות קידום בתוך ארגונים ומה באמת...
    כל הפוסטים
    • מחקרי תפקיד
    • 9 במאי
    • 3 דקות דק׳

    פה זה להייטק – ליאור פרנקל ורותם בן שטרית בראיון על תפקיד ה-CS

    רותם בן שטרית, CSM בחברת Revuze, מספר לליאור פרנקל על התפקיד.
    כל הפוסטים