הרשמה לניוזלטר

    Augmented Reality (AR) – ורטיקלים בהייטק

    Jolt-logo-square
    • Jolt Team
    • 5 במאי
    • 12 דקות
    ווטסאפ
    Whatsapp
    ווטסאפ
    אימייל
    Email

    מהו ורטיקל בהייטק?

    תחום עסקי, יכול להיקרא  ענף / שוק  בו ישנם שחקנים רבים וחברות אשר מומחיות בתחומן

    ורטיקל ה-AR וטכנולוגיית המציאות הרבודה

    מציאות רבודה היא טכנולוגיה שמייצרת חוויה אינטראקטיבית המשלבת אלמנטים וירטואליים ברבדים שונים (ראיה, שמיעה, ועוד) עם רובד המציאות. האלמנטים הוירטואליים מתמזגים במכשיר (סמארטפון, משקפיים וכו׳) עם דימוי המציאות שנשקף דרכו. מציאות רבודה מחייבת אינטראקציה בזמן אמת, שילוב בין אמיתי ו-וירטואלי, ועיצוב 3D איכותי של אובייקטים אלו. הטכנולוגיה משרתת תחומים שונים כמו קמעונאות, רפואה, שירות לקוחות, חינוך ועוד.

    לנוכח משברCovid -19 העולמי, טכנולוגית AR הפכה נפוצה בתחום הRetail , חברות קמעונאיות שונות נאלצות ליצור חווית קניה אלטרנטיבית מהבית המקלה על הרכישה מרחוק. פתרונות חדשניים אלו צפויים להישאר חלק מחווית הקניה גם לאחר המשבר. שווי השוק של AR ב-2021 הוא 15.3B. ב- Retail, קמעונאות מדובר במכירת מוצרים לצריכה פרטית בכמויות קטנות לעומת סיטונאות ובה מוכרים כמות גדולה מהיצרן לקמעונאי שבסוף ימכור לצרכן הפרטי.

    אילו חברות ניתן למצוא בורטיקל הAR בהייטק

    חברת Zeekit – פתרון B2B2C
    יישומי הטכנולוגיה של זיקית מאפשרים ללקוחה ״למדוד בגדים״ בחנות האונליין, כמו גם לדמות צילומים ו״להלביש״ מערכות בגדים שונות על תמונת דוגמנית. זיקית מספקת שירותים לקמעונאי אופנה (אסוס, אדידס, YOOX ועוד)

    חברת TechSee – פתרון B2B2C
    מספקים שירותי תמיכה טכנית בעזרת טכנולוגית AR וראיה ממוחשבת דרך שימוש בסמארטפון. שירות זה מאפשר בניית מסד נתוני הדרכה ויזואלית שיכול לסייע ללקוח בשירות עצמי. החברה משרתת לקוחות בענפים שונים כמו טלקום, ביטוח, ריטייל ועוד.

    חברת RealView – פתרון B2C
    מספקים מערכות תצוגה וממשק הולוגרפיות בתלת מימד ליישומי הדמיה רפואיים. הדמיות אלה משמשות להליכים כירורגיים מורכבים ואספקטים שונים של אבחון וטיפול בתחום הקרדיולוגיה בעיקר. הלקוחות הם רופאים ומרכזים רפואיים.

    ppc-manager
    • מחקרי תפקיד
    • 13 ביוני
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    כל הפוסטים
    dm-webinar-placeholder
    • קריירה
    • 15 ביוני
    • 3 דקות דק׳

    ג’ולט וובינר – איך באמת נראה שיווק דיגיטלי בהייטק עם ליאור פרנקל ודורון דביר

    כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי בהייטק החל משכר, סוגי תפקידים, אפשרויות קידום, תנאי קבלה ואיך בכלל נכנסים לתחום
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 13 ביוני
    • 7 דק׳

    10 דברים שצריך לדעת כדי להיכנס לשיווק דיגיטלי בהייטק

    שיווק דיגיטלי הפך למקצוע מבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומסיבה טובה. להבדיל משיווק מסורתי, עבודה במחלקות שיווק דיגיטלי בהייטק תספק לכם תפקיד דינמי, משכורות גבוהות מהממוצע והרבה מרחב התפתחות עם מחלקות...
    כל הפוסטים
    ראיון טלפוני
    • קריירה
    • 10 ביוני
    • 5 דק׳

    ראיון טלפוני: כך תיצרו את הרושם הנכון

    7 טיפים מעולים שיעזרו לך להתכונן לראיון הטלפוני בהליך הגיוס להייטק
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור רביעי

    חלק רביעי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שיעור שלישי
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שלישי

    חלק שלישי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שני
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שני

    חלק שני מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    frenkel time
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור ראשון

    חלק ראשון מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    שיווק דיגיטלי b2b
    • קריירה
    • 19 במאי
    • דק׳

    מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי B2B ל B2C

    כל חברת הייטק בתחילת דרכה ניצבת בפני השאלה - מהו האופן הנכון ביותר למכור את המוצר שלנו? התוכנית העסקית של כל חברת סטארט-אפ חדשה צריכה להתחשב בנתונים כמו התחרות הקיימת...
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 13 במאי
    • 10 דק׳

    מילון מושגים בהייטק

    מילון מושגים בסיסי עם מגוון מונחים טכנלוגיים וראשי תיבות שמשתמשים בהם בעולמות ההייטק והסטארטאפים בישראל שכל הייטקיסט צריך לדעת
    כל הפוסטים
    job-role-cs
    • מחקרי תפקיד
    • 12 במאי
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד – מה זה Customer Success Manager

    Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. מחקר התפקיד יציג את כל הדרכים להכנס לתפקיד הזה בהייטק, מפות קידום בתוך ארגונים ומה באמת...
    כל הפוסטים
    • מחקרי תפקיד
    • 9 במאי
    • 3 דקות דק׳

    פה זה להייטק – ליאור פרנקל ורותם בן שטרית בראיון על תפקיד ה-CS

    רותם בן שטרית, CSM בחברת Revuze, מספר לליאור פרנקל על התפקיד.
    כל הפוסטים