הרשמה לניוזלטר

    Big Data – ורטיקלים בהייטק

    Jolt-logo-square
    • Jolt Team
    • 6 במאי
    • 12 דקות
    ווטסאפ
    Whatsapp
    ווטסאפ
    אימייל
    Email

    מהו ורטיקל בהייטק?

    תחום עסקי, יכול להיקרא  ענף / שוק  בו ישנם שחקנים רבים וחברות אשר מומחיות בתחומן

    ורטיקל ה-Big Data וטכנולוגיית נתוני העתק

    ביג דאטה הינו מונח המתאר כמויות גדולות של מידע המגיע ממקורות שונים. את המידע יש לשמר, לתחזק, לנהל ולעשות שימוש יעיל על מנת לחסוך זמן ומשאבים. תעשיית Big Data מתארת אוסף של טכנולוגיות חדשות אשר תוכננו יחדיו לאסוף ולסנן מידע איכותי רב ממספר גדול של מקורות מידע, תוך שימוש ביכולות זיהוי המידע, אחזור ויכולות ניתוח מהירות ביותר.

    מאגר מידע עצום זה מתממשק למערכת ה-BI הארגונית ובאמצעות אלגוריתם ומנוע רב עוצמה, ממיין, מעבד ומנתח את הנתונים בהתאם לדפוסים, הקשרים, תובנות, מגמות והעדפות ולאחר מכן מציג לארגון את התוצר המנותח באמצעות שאילתה מובנית או באמצעות דשבורד מבוסס מודל עסקי. BI הינו תחום הבינה העסקית אשר מסייע לעסקים לארגן מכלול של נתונים לכדי מידע משמעותי המסייע לארגון לקבל החלטות עסקיות.

    Big-Data  פרץ בסביבות 2011, והפך לאחד המושגים ה’חמים’ בתחומי השיווק, המחקר, הניהול והחיזוי, תוך שהוא נוגע כמעט בכל תחום העולה על הדעת המניע שינויים בחברה, במדע ובכלכלה אך בו זמנית גם ניזון מהם. תהליכי ה Big-Data מורכבים מ 4 שלבים: יצירת המידע, איסוף המידע, אחסון המידע וניתוח המידע.
    Big-Data  פרץ בסביבות 2011, והפך לאחד המושגים ה’חמים’ בתחומי השיווק, המחקר, הניהול והחיזוי, תוך שהוא נוגע כמעט בכל תחום העולה על הדעת המניע שינויים בחברה, במדע ובכלכלה אך בו זמנית גם ניזון מהם. תהליכי ה Big-Data מורכבים מ 4 שלבים: יצירת המידע, איסוף המידע, אחסון המידע וניתוח המידע.

    אילו חברות ניתן למצוא בורטיקל הBig Data בהייטק

    חברת Khealth – פתרון B2C
    מכבי שירותי בריאות השיקה את אפליקציית K המבצעת שימוש בביג דאטה ומאפשרת קבלת המלצות ומידע רפואי המתבסס על מילוני ביקורים אצל רופאים.

    חברת מגן – פתרון B2B B2C
     אפליקציית המגן אשר פותחה בעקבות משבר הקורונה עובדת על עקרונות של הצלבות ממאגר נתונים.אפליקציה זו מצליבה בין נתוני היסטורית המיקום של המשתמש לבין נתוני מיקום החולים במשרד הבריאות.

    חברת Waze – פתרון B2C
    מציעה את המסלול האופטימלי בהתחשב בדאטה הרלוונטי כמו עומסי תנועה, דיווחים של נהגים אחרים ומהירויות שונות בדרכים.

    ppc-manager
    • מחקרי תפקיד
    • 13 ביוני
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    כל הפוסטים
    dm-webinar-placeholder
    • קריירה
    • 15 ביוני
    • 3 דקות דק׳

    ג’ולט וובינר – איך באמת נראה שיווק דיגיטלי בהייטק עם ליאור פרנקל ודורון דביר

    כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי בהייטק החל משכר, סוגי תפקידים, אפשרויות קידום, תנאי קבלה ואיך בכלל נכנסים לתחום
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 13 ביוני
    • 7 דק׳

    10 דברים שצריך לדעת כדי להיכנס לשיווק דיגיטלי בהייטק

    שיווק דיגיטלי הפך למקצוע מבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומסיבה טובה. להבדיל משיווק מסורתי, עבודה במחלקות שיווק דיגיטלי בהייטק תספק לכם תפקיד דינמי, משכורות גבוהות מהממוצע והרבה מרחב התפתחות עם מחלקות...
    כל הפוסטים
    ראיון טלפוני
    • קריירה
    • 10 ביוני
    • 5 דק׳

    ראיון טלפוני: כך תיצרו את הרושם הנכון

    7 טיפים מעולים שיעזרו לך להתכונן לראיון הטלפוני בהליך הגיוס להייטק
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור רביעי

    חלק רביעי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שיעור שלישי
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שלישי

    חלק שלישי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שני
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שני

    חלק שני מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    frenkel time
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור ראשון

    חלק ראשון מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    שיווק דיגיטלי b2b
    • קריירה
    • 19 במאי
    • דק׳

    מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי B2B ל B2C

    כל חברת הייטק בתחילת דרכה ניצבת בפני השאלה - מהו האופן הנכון ביותר למכור את המוצר שלנו? התוכנית העסקית של כל חברת סטארט-אפ חדשה צריכה להתחשב בנתונים כמו התחרות הקיימת...
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 13 במאי
    • 10 דק׳

    מילון מושגים בהייטק

    מילון מושגים בסיסי עם מגוון מונחים טכנלוגיים וראשי תיבות שמשתמשים בהם בעולמות ההייטק והסטארטאפים בישראל שכל הייטקיסט צריך לדעת
    כל הפוסטים
    job-role-cs
    • מחקרי תפקיד
    • 12 במאי
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד – מה זה Customer Success Manager

    Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. מחקר התפקיד יציג את כל הדרכים להכנס לתפקיד הזה בהייטק, מפות קידום בתוך ארגונים ומה באמת...
    כל הפוסטים
    • מחקרי תפקיד
    • 9 במאי
    • 3 דקות דק׳

    פה זה להייטק – ליאור פרנקל ורותם בן שטרית בראיון על תפקיד ה-CS

    רותם בן שטרית, CSM בחברת Revuze, מספר לליאור פרנקל על התפקיד.
    כל הפוסטים