הרשמה לניוזלטר

    Biotech – ורטיקלים בהייטק

    Jolt-logo-square
    • Jolt Team
    • 5 במאי
    • 12 דקות
    ווטסאפ
    Whatsapp
    ווטסאפ
    אימייל
    Email

    מהו ורטיקל בהייטק?

    תחום עסקי, יכול להיקרא  ענף / שוק  בו ישנם שחקנים רבים וחברות אשר מומחיות בתחומן

    ורטיקל ה-Biotech וטכנולוגיית הביו רפואה

    ענף הביוטק עוסק במחקר יישומי בתחום הביולוגיה והאורגניזם החי על מנת לפתח מוצרים ולהעניק שירותים בתחום הרפואה, התעשייה,  החקלאות ועוד. תחום זה עושה שימוש בידע ביולוגי על מנת לפתח טכנולוגיות חדשות. על אף שענף זה מהווה מגזר תעשייתי חשוב בכלכלה  רבים מחשיבים אותו כבלתי צפוי ומסוכן להשקעה וזאת מכיוון שחברות הביוטק זקוקות לתקציבי מחקר ופיתוח מאוד גבוהים. השחקנים המרכזיים בתחום הינן חברות ענק כגון Gilead Sciences, Amgen, Biogen Idec and Celgene  וההערכות הן שתעשייה זו בעלת שווי של כ 450 ביליון דולר כאשר היא צפויה להגיע לכ 833 ביליון דולר עד שנת 2027.

    אילו חברות ניתן למצוא בורטיקל הBiotech בהייטק

    חברת MAOLAC – פתרון B2B B2C
    הינו  סטארט-אפ בתחום טכנולוגיות מזון המפתח פלטפורמה להעשרת חלבונים במטרה להעשיר מזון ותוספי מזון לבני אדם וחיות. החברה יוצרת סטנדרט חדש של העשרה תזונתית באמצעות חלבונים המבוססת על בינה מלאכותית וביולוגיה חישובית דרך חלב אם אנושי.

    חברת NETEERA – פתרון B2B2C B2B
    מאפשרת מעקב רציף, מתמשך וללא התערבות מגע של סימנים חיוניים כגון קצב לב, נשימה, שונות דופק וכד. החברה שואפת לגשר על הפער בין העולם האנלוגי לדיגיטלי וזאת באמצעות פיתוח של אלגוריתם שעובד יחד עם ׳מיקרוצ’יפ׳ המסוגל לזהות תנועות עור מיקרוסקופיות גם באמצעות רהיטים ובגדים וכך בעצם לייצר מעקב שוטף ובלתי פולשני.

    חברת MeaTech – פתרון B2B
    עוסקת בהדפסת תלת מימד של בשר במטרה לפתח טכנולוגיות ייצור מסחריות המבוססות על מחזורי הצמיחה המהירים של תאי גזע וליצור מזונות חלופיים שאינם כרוכים בפגיעה בבעלי חיים. הטכנולוגיה של החברה שואפת לאפשר ייצור בשר באופן ישיר במקום יצירת תלות בחיה. זאת תוך שילוב של מחקר תאי גזע וטכנולוגיית 3D  על מנת להדפיס בשר ״מתורבת״ בעל צורה ומבנה מדויקים למקור.

    ppc-manager
    • מחקרי תפקיד
    • 13 ביוני
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    כל הפוסטים
    dm-webinar-placeholder
    • קריירה
    • 15 ביוני
    • 3 דקות דק׳

    ג’ולט וובינר – איך באמת נראה שיווק דיגיטלי בהייטק עם ליאור פרנקל ודורון דביר

    כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי בהייטק החל משכר, סוגי תפקידים, אפשרויות קידום, תנאי קבלה ואיך בכלל נכנסים לתחום
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 13 ביוני
    • 7 דק׳

    10 דברים שצריך לדעת כדי להיכנס לשיווק דיגיטלי בהייטק

    שיווק דיגיטלי הפך למקצוע מבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומסיבה טובה. להבדיל משיווק מסורתי, עבודה במחלקות שיווק דיגיטלי בהייטק תספק לכם תפקיד דינמי, משכורות גבוהות מהממוצע והרבה מרחב התפתחות עם מחלקות...
    כל הפוסטים
    ראיון טלפוני
    • קריירה
    • 10 ביוני
    • 5 דק׳

    ראיון טלפוני: כך תיצרו את הרושם הנכון

    7 טיפים מעולים שיעזרו לך להתכונן לראיון הטלפוני בהליך הגיוס להייטק
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור רביעי

    חלק רביעי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שיעור שלישי
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שלישי

    חלק שלישי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שני
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שני

    חלק שני מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    frenkel time
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור ראשון

    חלק ראשון מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    שיווק דיגיטלי b2b
    • קריירה
    • 19 במאי
    • דק׳

    מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי B2B ל B2C

    כל חברת הייטק בתחילת דרכה ניצבת בפני השאלה - מהו האופן הנכון ביותר למכור את המוצר שלנו? התוכנית העסקית של כל חברת סטארט-אפ חדשה צריכה להתחשב בנתונים כמו התחרות הקיימת...
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 13 במאי
    • 10 דק׳

    מילון מושגים בהייטק

    מילון מושגים בסיסי עם מגוון מונחים טכנלוגיים וראשי תיבות שמשתמשים בהם בעולמות ההייטק והסטארטאפים בישראל שכל הייטקיסט צריך לדעת
    כל הפוסטים
    job-role-cs
    • מחקרי תפקיד
    • 12 במאי
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד – מה זה Customer Success Manager

    Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. מחקר התפקיד יציג את כל הדרכים להכנס לתפקיד הזה בהייטק, מפות קידום בתוך ארגונים ומה באמת...
    כל הפוסטים
    • מחקרי תפקיד
    • 9 במאי
    • 3 דקות דק׳

    פה זה להייטק – ליאור פרנקל ורותם בן שטרית בראיון על תפקיד ה-CS

    רותם בן שטרית, CSM בחברת Revuze, מספר לליאור פרנקל על התפקיד.
    כל הפוסטים