לחצו כאן למעבר לתפריט הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן הראשי לחצו כאן למעבר לתוכן חלק תחתון
הרשמה לניוזלטר

5 סיבות ללמוד הייטק

Jolt-logo-square
  • Jolt Team
  • 28 באוקטובר
  • 12 דקות
ווטסאפ
Whatsapp
ווטסאפ
אימייל
Email

תעשיית ההייטק הפכה בעשורים האחרונים לתחום מבוקש ובשנתיים האחרונות, מאז מגפת הקורונה, השגשוג מורגש עוד יותר. לצד התחומים הרבים שבהם הייטק נוגע, כיום מוסדות שונים מציעים קורסי הייטק, לימודים קצרי טווח שבהם ניתן לרכוש כלים שיסייעו להשתלב בתעשייה.

למה ללמוד הייטק?

  1. הון אנושי ו-DNA: חברות הייטק מעריכות מאוד את העובדים בשלמותם – לא רק כבעלי מקצוע. מעבר למקצועיות, בתהליך מציאת עבודה בהייטק, מעסיקים פוטנציאליים בודקים את ההתאמה התרבותית של המועמדים לארגון. אחת מהסיבות שתעשיית ההייטק והסטארט-אפים מצליחה כל כך היא ההבנה שיש חשיבות גדולה לאדם כישות שלמה, ולכן כדי להתקבל לעבודה בחברות הייטק וסטארט-אפים יבחנו הרבה יותר מהיכולות המקצועיות שלכם. חלק מהותי מהחומר הנלמד בקורסי הייטק הוא הבנת עולם ההייטק, למידת הז’רגון, והנחלת כישורים אישיותיים ובינאישיים שיגרמו לכך שתתאימו אנושית לעבוד בהייטק.

2. התמקצעות בתחום ספציפי: “תעשיית ההייטק” היא מונח כללי מאוד. בתוך עולם ההייטק יש שלל תפקידים שונים ומגוונים. חלק ניכר מהתפקידים בתעשייה אינם טכנולוגיים כלל אלא עסקיים, ומכילים תחומי מומחיות מסועפים שיש להם ביקוש גבוה. קורס הייטק שמתמקד בתחום ספציפי, כמו קורס דאטה אנליסט או קורס שיווק דיגיטלי, יסייע לכם לרכוש בדיוק את הכלים שאתם זקוקים להם להצלחה בתחום שמעניין אתכם, ולהיות מוכנים להגיש מועמדים למשרות הייטק באופן מדויק. אם יש לכם ניסיון בתחום בתעשייה אחרת, או שאתם מגיעים מחברות לו-טק, תוכלו לעשות קורסים כמו POMA שמסייעים להסב את הכישורים הקיימים שלכם לשימוש בתעשיית ההייטק בזמן קצר.

3. לא להפסיק ללמוד: עולם ההייטק הוא דינמי ומשתנה בקצב תדיר. תפקידים בתעשייה כוללים למידה מתמדת, תחומים חדשים שיש להתמקצע בהם תוך כדי העבודה. לכן, ג’וניורים שרוצים לפתח קריירה בהייטק, וגם מי שרוצה לעשות הסבה מקצועית להייטק מתעשייה אחרת, יכולים להפיק הרבה מלימודי הייטק, לצד ביסוס הפרסונה כאנשים שמוכנים להשקיע מאמץ בלמידה כל הזמן. מועמדים שמגיעים לראיון עבודה נמדדים, בין היתר, על פי המוכנות שלהם ללמוד ולהשקיע כדי להגיע למצוינות.

4. מריטוקרטיה: תעשיית ההייטק עובדת בשיטה של מריטוקרטיה, בה בעלי תפקידים מקודמים לעמדות של כוח על פי הכישורים והיכולות. כלומר, לפי שיטת עבודה זו, ככל שהמועמדים מראים מקצועיות גבוהה יותר, עולה הסיכוי שהם יתקדמו ויתפתחו בקריירה ובסולם התפקידים. לכן, כשנכנסים לעולם ההייטק כדאי להגיע עם כמה שיותר ידע וכלים. לימודי הייטק הם ממוקדים ומכילים רק את מה שרלוונטי לתחום אליו אתם רוצים להיכנס – קורס כזה יכול לסייע לכם להיות בעלי יתרון משמעותי על פני מועמדים אחרים ובבוא היום, להתקדם לעמדות כוח בצורה מהירה יותר.

5. היצע וביקוש: בכל יום נפתחות משרות הייטק רבות והביקוש לעובדים גבוה; אך כמו שהביקוש גבוה, כך גם מספר המועמדים שמציעים את עצמם לכל תפקיד. מגייסים מקבלים כמויות גדולות מאוד של קורות חיים, ועליהם לסנן מועמדים על פי קריטריונים שונים (השכלה, ניסיון ועוד). לימודי קדם יעזרו לכם לבסס את מקומכם כמועמדים עם יתרון, שמתאימים יותר לתפקיד ממועמדים אחרים. קורסי הייטק קצרי-מועד יספקו לכם את מה שצריך כדי להעלות את סיכויי הקבלה לעבודה.

תעשיית ההייטק משגשגת ורבים רוצים להשתתף בהצלחה. בין אם אתם מתחילים שמתלבטים מה ללמוד ואיך לפרוץ להייטק, ובין אם אתם בעלי מקצוע עם ניסיון בתעשיות אחרות כשמאחוריכם רקורד מרשים – קורסי הייטק יכולים לעזור למקד אתכם בחיפוש, לרכוש את הכלים הדרושים, ולבסס אתכם כמועמדים איכותיים למשרות נחשקות בתעשייה.

  • ppc-manager

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    קראו עוד
  • שפות התכנות הפופולריות ביותר

    פעם היינו מתלבטים אם ללמוד שפה שלישית, למשל צרפתית, ספרדית או איטלקית. היום השפות שמתלבטים ביניהן הן שפות תכנות. בהייטק קיימים תפקידים טכנולוגיים ותפקידים עסקיים שאינם טכנולוגיים. למידת שפת תכנות...
    קראו עוד
  • המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ההייטק

    תעשיית ההייטק היא ענקית ומכילה מגוון רב של תפקידים. הספקטרום מתפרש בין תפקידים טכנולוגיים לתפקידים עסקיים. בין הענפים השונים שקיימים בחברות הייטק ניתן לראות מחקר ופיתוח, HR, שיווק ועוד. התפקידים...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד – Data Analyst

    הטכנולוגיה היום מאפשרת לחברות הייטק להפיק כמות עצומה של נתונים מהשימוש במוצרים שלהן ובפלטפורמות שהן מציעות. כדי להסיק מסקנות מהנתונים הללו ולגבש אסטרטגיות לפעולה, מועסקים בחברות הייטק Data Analysts: אנשים...
    קראו עוד
  • איך לנתח מידע עצום באופן אפקטיבי?

    העולם שלנו מושתת על נתונים בכמות אדירה שנאספת מדי שניה. מתי צריך לבצע ניתוח נתונים? מהן שיטות ניתוח הנתונים, ומהו התהליך? לקריאה היכנסו עכשיו לאתר JOLT>>
    קראו עוד
  • מחקר מילות מפתח – טיפים שימושיים

    מנועי החיפוש האינטרנטיים (ובראשם גוגל) הם הכלי העיקרי בו משתמשים צרכנים כשהם מחפשים מוצר כלשהו. החיפוש נעשה על ידי שימוש במילות מפתח – המילים והמונחים השכיחים ביותר שאנשים כותבים בשאילתה...
    קראו עוד
  • מדריך: פרסום ממומן ב-YouTube

    YouTube הוא מהאתרים הפופולריים ביותר לשיתוף סרטוני וידאו, ומהווה את מנוע החיפוש השני הגדול בעולם, עם יותר משני מיליארד משתמשים. יתכן ששמתם לב בעצמכם, לכך שמיליוני המשתמשים שנכנסים לאתר בכל...
    קראו עוד
  • קידום ממומן – כל מה שרצית לדעת

    קידום ממומן, הידוע בשם PPC - Pay per Click על שם המודל השכיח ביותר לשימוש בו, הוא שיטת שיווק בעזרתה מעלים את כמות התנועה (טראפיק, Traffic) הנכנסת לאתר הארגון ממנועי...
    קראו עוד
  • מה זה גוגל אנליטיקס ומה ניתן למדוד בעזרתו

    גוגל אנליטיקס הוא שירות אינטרנטי לניתוח נתונים, שמספק סטטיסטיקות וכלים ניתוחיים בסיסיים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש (Search Engine Optimization - SEO) והשגת מטרות שיווקיות. גוגל אנליטיקס הוא חינמי ומהווה חלק...
    קראו עוד
  • היתרונות בלימודי הייטק און ליין

    השנתיים האחרונות אילצו את העולם לאמץ התנהלות חדשה. ההכרח להישאר בבית ולנקוט בריחוק חברתי השפיע על האנושות באופנים ארוכי-טווח. אחת ההשפעות של מגפת הקורונה היתה הצורך לייצר פלטפורמה מיטיבה ללימודים...
    קראו עוד
  • מחקר תפקיד Social Media Manager

    סושיאל מדיה הוא תפקיד בעולם השיווק והמרקטינג. מנהלי מדיה חברתית מתמחים ברשתות חברתיות ומייצגים את הארגון בו הם עובדים ברשתות הרלוונטיות.
    קראו עוד
  • הסבה מקצועית לאימהות

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן...
    קראו עוד
  • טיפים לשימור עובדים בהייטק

    בעלי עסקים יודעים ששיווק הוא עניין הכרחי עבור הצלחת החברה והמוצר. היום העולם עובר יותר ויותר משיווק קמעונאי (Offline) לשיווק דיגיטלי (Online). מה ההבדל בין צורות השיווק? האם אחת מהן...
    קראו עוד