הרשמה לניוזלטר

    10 דברים שצריך לדעת כדי להיכנס לשיווק דיגיטלי בהייטק

    Jolt-logo-square
    • Jolt Team
    • 13 ביוני
    • 12 דקות
    ווטסאפ
    Whatsapp
    ווטסאפ
    אימייל
    Email

    שיווק דיגיטלי הפך למקצוע מבוקש במיוחד בשנים האחרונות ומסיבה טובה. להבדיל משיווק מסורתי, עבודה במחלקות שיווק דיגיטלי בהייטק תספק לכם תפקיד דינמי, משכורות גבוהות מהממוצע והרבה מרחב התפתחות עם מחלקות שיכולות למנות גם 20 אנשים ומעלה בארגוני ההייטק הגדולים יותר.
    אז איך מגשימים את החלום להיות מנהלת או מנהל שיווק בסטארטאפ טכנולוגי מגניב?

    החדשות הטובות הן שאם אתם חולמים על עבודה ראשונה בהייטק ודווקא בשיווק דיגיטלי, אבל אין לכם הכשרה מתאימה ברגע זה, בעזרת עבודה קשה, התמדה ורכישה של כלים נכונים כמו קורס שיווק דיגיטלי – זה בהחלט יכול להתממש. 

    באיזה כישורים תצטרכו להצטייד כדי לעבוד בשיווק דיגיטלי בהייטק?

    1. אנגלית ברמה גבוהה:

    זאת לא הפתעה גדולה שאנגלית ברמה גבוהה כבר הפכה לסטנדרט בשוק העבודה, בעיקר בגלל שרוב חברות ההייטק משווקות את המוצר או השירות שלהם לשווקים בינלאומיים. כמו כן, רוב הכלים המקצועיים בתחום ומקורות המידע הקיימים, לפעמים מונגשים באנגלית בלבד. למרות הכל, לכל תפקיד וחברה דרישה שונה ולכן מומלץ לבחון כל מקרה לגופו

    2. יכולות אנליטיות מרשימות:

    בזמן שאין מכם ציפייה לפתור נוסחאות מתמטיות מורכבות, שיווק דיגיטלי מביא איתו כמויות אינסופיות של מידע מכל הזירה הדיגיטלית, אותו תצטרכו לנתח, להסיק ממנו מסקנות וליישם בפעילויות שיווקיות עתידיות (תגידו שלום לאחד החברים הכי טובים שלכם – גוגל אנליטיקס!). בנוסף, אם לדוגמא החברה אוספת נתוני לקוחות, תהיה מכם ציפייה לשלוט באקסל ו-SQL.

    3. שליטה במערכות אוטומציה שונות:

    בזכות מערכות אוטומציה שיווקיות, המוציאות לפועל פעילויות שיווקיות ללקוחות בלחיצת כפתור, העבודה בדיגיטל הפכה למשמעותית פשוטה יותר. הדוגמאות הנפוצות ביותר למערכות אוטומציה הן: מערכות אימייל, מערכות תזמון תכנים, ואפילו מערכות המשלבות את כל מה שמנהל/ת שיווק צריכים, כמו HubSpot.

    4. אוריינטציה טכנולוגית מעולה:

    כמו שכבר הבנתם, אי אפשר לשרוד בשיווק דיגיטלי בלי להתמחות בשלל הטכנולוגיות והכלים שמתווספים אליו בתדירות מסחררת. בדיוק בגלל זה, במיוחד כשמדובר על עבודה בהייטק, יהיה על אנשי השיווק לחדד את החוש הטכני שלהם ולהיות מאסטרים בכלים ניהוליים כמו Monday. כמו כן, בין היתר תצטרכו לדעת לבצע אינטגרציה בין מערכות CRM של מחלקת המכירות לבין מערכות אוטומציה, ולהיות מוכנים להרבה משימות נוספות בעלות אופי טכני.

    5. קצב למידה מהיר:

    הזירה הדיגיטלית מאופיינת בשינויים והתפתחויות מהירות שלא רק משפיעות על אופן השיווק כל הזמן, אלא גם על הדרך בה לקוחות צורכים מוצרים ושירותים. בשביל שתמיד תהיו בקצב של הענף ולא תפספסו עדכונים שבאמצעותם תוכלו להשיג תוצאות טובות יותר, תצטרכו להיות ממושמעים ולפנות זמן ללמוד על כלים חדשים בתדירות תכופה, כדי להיות מבין הראשונים ליישם אותם בשטח. 

    6. ידע בשיווק בינלאומי:

    רוב חברות ההייטק היום משווקות את המוצרים והשירותים שלהם ברמה גלובלית. מה שאומר, שעל מנהלי/ות שיווק ופרסום עתידיים, לבחור בתכנית לימודי שיווק דיגיטלי המכסה את נושא השיווק הבינלאומי בשלמותו כדי שיוכלו לבצע מחקר שוק מקיף ולבנות אסטרטגיה שיווקית עבורם.

    7. היכרות עם ורטיקלים שונים בהייטק:

    לפני שאתם מגיעים לראיון עבודה בשיווק דיגיטלי בהייטק, אנחנו ממליצים להתעדכן בכל הורטיקלים השונים בתעשיית ההייטק. ככה, תוכלו להבין מראש: מה המוצר או השירות המוצע, מהו אורך מחזור חיי המוצר, איך לאפיין נכון את קהל היעד, איך לבצע מחקר שוק מדויק, וכו׳.

    8. הבנה מצוינת בתוכן: 

    רוב המוצרים והשירותים שחברות הייטק מציעות היום, מורכבים ודורשים השקעה משמעותית. לכן, לקוחות פוטנציאליים מבלים שעות במחקר מקדים לפני שהם מביעים עניין ראשוני. עובדה זו, מעלה את החשיבות של הבנה בעולם התוכן, כמו: יצירת תוכן ממוקד לאותו קהל היעד, הנגשתו בצורה הטובה ביותר, בערוצים הרלוונטיים ביותר, והיכרות טובה עם כלים כמו טאבולה ואאוטבריין.

    9. דיבור שוטף בשפה השיווקית:

     בשיווק דיגיטלי, תתקלו לא מעט במונחים שמאחוריהם עולם תוכן שלם, שאותם תצטרכו להבין לעומק כדי ליישם ביום-יום: ABM, RTM, KPI, ROI, והרשימה עוד ארוכה. ההמלצה שלנו, היא לבחור בקפידה קורס שיווק דיגיטלי אונליין, שיעשה לכם סדר ויקרב אתכם משמעותית למציאת עבודה בהייטק.

    10. חשיבה מחוץ לקופסא:

    בסופו של יום, שיווק דיגיטלי הוא תחום טכנולוגי שדורש חוש טכני. אבל, היצירתיות היא חלק בלתי נפרד מכל תהליכי העבודה השונים גם כן: אם זה בקריאייטיב, או בלתכנן איך להשיג את המטרות שלכם תוך ניצול מקסימלי של המשאבים שברשותכם.

    כמו כל התחלה חדשה, המסע לעבר עבודה בשיווק דיגיטלי בהייטק ידרוש מאמצים כמו: מחקר מקדים, הכשרות נוספות, והתאקלמות לעולם המקצועי החדש שנפתח בפניכם. אז, בשביל שתצליחו להתקדם בצעדי ענק בתהליך, אנו ממליצים קודם כל לעבור על רשימת טיפים למתעניינים בעבודה בתעשיית ההייטק, שיעזרו למקד אתכם ולהכין אתכם נפשית ומעשית לקראת פרק חדש ומרגש בקריירה שלכם.

    ppc-manager
    • מחקרי תפקיד
    • 13 ביוני
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד PPC Manager

    מחקר התפקיד המלא עבור מנהלי ומנהלות קמפיינים או באנגלית ppc עם כל המידע על אופציות לקידום, הכשרות, אפשרויות קידום ועוד
    כל הפוסטים
    dm-webinar-placeholder
    • קריירה
    • 15 ביוני
    • 3 דקות דק׳

    ג’ולט וובינר – איך באמת נראה שיווק דיגיטלי בהייטק עם ליאור פרנקל ודורון דביר

    כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי בהייטק החל משכר, סוגי תפקידים, אפשרויות קידום, תנאי קבלה ואיך בכלל נכנסים לתחום
    כל הפוסטים
    ראיון טלפוני
    • קריירה
    • 10 ביוני
    • 5 דק׳

    ראיון טלפוני: כך תיצרו את הרושם הנכון

    7 טיפים מעולים שיעזרו לך להתכונן לראיון הטלפוני בהליך הגיוס להייטק
    כל הפוסטים
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור רביעי

    חלק רביעי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שיעור שלישי
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שלישי

    חלק שלישי מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    קורס ניהול זמן שני
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור שני

    חלק שני מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    frenkel time
    • מדריכים
    • 23 במאי
    • 10 דק׳

    מדריך ניהול זמן עם ליאור פרנקל – שיעור ראשון

    חלק ראשון מתוך ארבעה של מדריך שלם עם ליאור פרנקל, שותף בג׳ולט, על ניהול נכון של זמן במקום העבודה וגם בחיים האישיים.
    כל הפוסטים
    שיווק דיגיטלי b2b
    • קריירה
    • 19 במאי
    • דק׳

    מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי B2B ל B2C

    כל חברת הייטק בתחילת דרכה ניצבת בפני השאלה - מהו האופן הנכון ביותר למכור את המוצר שלנו? התוכנית העסקית של כל חברת סטארט-אפ חדשה צריכה להתחשב בנתונים כמו התחרות הקיימת...
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 13 במאי
    • 10 דק׳

    מילון מושגים בהייטק

    מילון מושגים בסיסי עם מגוון מונחים טכנלוגיים וראשי תיבות שמשתמשים בהם בעולמות ההייטק והסטארטאפים בישראל שכל הייטקיסט צריך לדעת
    כל הפוסטים
    job-role-cs
    • מחקרי תפקיד
    • 12 במאי
    • 15 דק׳

    מחקר תפקיד – מה זה Customer Success Manager

    Customer Success Management היא האסטרטגיה שהחברה נוקטת בה שמבטיחה, בפשטות, את ההצלחה של לקוחותיה. מחקר התפקיד יציג את כל הדרכים להכנס לתפקיד הזה בהייטק, מפות קידום בתוך ארגונים ומה באמת...
    כל הפוסטים
    • מחקרי תפקיד
    • 9 במאי
    • 3 דקות דק׳

    פה זה להייטק – ליאור פרנקל ורותם בן שטרית בראיון על תפקיד ה-CS

    רותם בן שטרית, CSM בחברת Revuze, מספר לליאור פרנקל על התפקיד.
    כל הפוסטים
    • קריירה
    • 9 במאי
    • 7 דק׳

    הכינו את עצמכם: 8 השלבים של הליך המיון לעבודה בהייטק

    שקלתם להיכנס להייטק? התכוננו להליך מיון שונה ממה שאתם רגילים אליו מתעשיות אחרות. החל מסינון לפי פרופיל הלינקדאין שלכם ועד למבחנים מורכבים בתהליך בררני הנמשך בין חודש לשלושה חודשים.
    כל הפוסטים